Malé čtyřdveřové kupé Mercedesu je tu v druhé generaci
Zdroj: Radek Pecák
Vůz má přikrčený postoj
Zdroj: Radek Pecák
Záď je velmi elegantní
Zdroj: Radek Pecák
Výraz přídě je sportovní
Zdroj: Radek Pecák
Zřejmě nejhezčí pohled na auto je šikmo zezadu
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Ani vzadu nejsou přehnaně velká
Zdroj: Radek Pecák
Masiv zadní partie ozvláštňují falešné výdechy vzduchu
Zdroj: Radek Pecák
i dvě koncovky výfuku
Zdroj: Radek Pecák
Na přídi je hvězda třícípá
Zdroj: Radek Pecák
Na discích kol pěticípá
Zdroj: Radek Pecák
Kombinace černé a žluté testovanému vozu slušela
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je velmi kvalitní
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají sportovní tvar a dobře drží tělo
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu už je o něco méně místa
Zdroj: Radek Pecák
Přístup do kufru není z nejlepších
Zdroj: Radek Pecák
Přesně stanovené místo má výstražný trojúhelník
Zdroj: Radek Pecák
Dlouhý pás displejů
Zdroj: Radek Pecák
Krásné provedení výdechů klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
červené nitě v kombinaci s černou a hliníkem dodávají dojem sportovnosti
Zdroj: Radek Pecák
před touchpadem je podložka na zápěstí
Zdroj: Radek Pecák
Kvalita dýchá i z detailů
Zdroj: Radek Pecák
Převody sedmistupňového automatu je možno volit i pomocí pádel
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání důležitých prvků je intuitivní
Zdroj: Radek Pecák
Vyhřívání sedaček se u Mercedesů spouští na dveřích
Zdroj: Radek Pecák
A parkovací brzda je vlevo pod volantem
Zdroj: Radek Pecák
Displej nabízí další možnosti ovládání systémů
Zdroj: Radek Pecák
Motor je výborně odhlučněný
Zdroj: Radek Pecák