Galerie: Test nákladů se Superbem iV

Superb iV jsme otestovali na stejné trase s nabitou i vybitou baterií Superb iV svoji příslušnost k elektrifikovaným vozům moc najevo nedává Jen na zádi je nápis iV A v předu plná mřížka před chladičem a dvířka s dobíjecí zásuvkou Kapota je izolovaná Vysokonapěťové příslušenství pohonné soustavy je vedle zážehového motoru Kufr se zmenšil jen málo Pod podlážkou je místo na kabely Po stranách stále zůstaly kapsy na povinnou výbavu Volant je klasický A sedačky velmi pohodlné Jen volič jízdních režimů má pozici pro rekuperaci A přibyl  další ukazatel paliva - elektřiny Nové funkce má také centrální displej Před otevřením krytu benzinové nádrže je nutno kvůli odvětrání par nutno zmáčknou odemykací tlačítko nádrže Teprve pak lze víčko odjistit Ve městě se dá i s vybitou baterií jezdit velmi úsporně