Popis

Superb iV jsme otestovali na stejné trase s nabitou i vybitou baterií

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Superb iV svoji příslušnost k elektrifikovaným vozům moc najevo nedává

Zdroj: Radek Pecák

Jen na zádi je nápis iV

Popis

Jen na zádi je nápis iV

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A v předu plná mřížka před chladičem a dvířka s dobíjecí zásuvkou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kapota je izolovaná

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vysokonapěťové příslušenství pohonné soustavy je vedle zážehového motoru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr se zmenšil jen málo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod podlážkou je místo na kabely

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Po stranách stále zůstaly kapsy na povinnou výbavu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volant je klasický

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A sedačky velmi pohodlné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jen volič jízdních režimů má pozici pro rekuperaci

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A přibyl další ukazatel paliva - elektřiny

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nové funkce má také centrální displej

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Před otevřením krytu benzinové nádrže je nutno kvůli odvětrání par nutno zmáčknou odemykací tlačítko nádrže

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Teprve pak lze víčko odjistit

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ve městě se dá i s vybitou baterií jezdit velmi úsporně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt