Zdroj: Radek Pecák
Design novinky je jednoduchý, ale nadčasový
Zdroj: Radek Pecák
Proporce působí vyváženě
Zdroj: Radek Pecák
Červená barva vozu sluší
Zdroj: Radek Pecák
Grafika světel je zajímavá
Zdroj: Radek Pecák
Záď skrývá dostatečně velký zavazadlový prostor
Zdroj: Radek Pecák
Ergonomie interiéru je v naprostém pořádku
Zdroj: Radek Pecák
Místo vzadu postačí i pro dospělé
Zdroj: Radek Pecák
Nakládací otvor do kufru je velký
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou je ještě dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Řadicí páku zkrášluje kovová obruba
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda zůstala mechanická
Zdroj: Radek Pecák
Také přístrojový štít je stále analogový
Zdroj: Radek Pecák
Vůz měl startovací tlačítko
Zdroj: Radek Pecák
i automatickou klimatizaci
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání rádia u volantu je ze starších modelů Renaultu
Zdroj: Radek Pecák
Obraz ze zpětné parkovací kamery není úplně jasný
Zdroj: Radek Pecák
Řidič může mít k dispozici také "ekologického" rádce
Zdroj: Radek Pecák
USB konektor je pouze na horní části palubní desky
Zdroj: Radek Pecák
Pod výdechy klimatizace je další sada tlačítek
Zdroj: Radek Pecák
Na palubní desce je pěkně vyhlížející látka
Zdroj: Radek Pecák
K dispozici je systém e-call
Zdroj: Radek Pecák
Celkový pohled na interiér ukazuje velký pokrok oproti minulosti
Zdroj: Radek Pecák
Středová loketní opěrka je poměrně úzká
Zdroj: Radek Pecák
Litrový přeplňovaný motor postačuje
Zdroj: Radek Pecák
Na předních dveřích jsou tlačítka pro bezklíčkový přístup
Zdroj: Radek Pecák
Na voze byly disky z lehké slitiny
Zdroj: Radek Pecák
Nová grafika světel se bude používat i u dalších modelů
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky působí kvalitně a jsou dostatečně velké i pohodlné
Zdroj: Radek Pecák
Drobné detaily na masce chladiče se líbí
Zdroj: Radek Pecák