Galerie: Test ojetého Audi TT

Audi TT vypadá hodně dravě, i když o naprostý supersport se nejedná. Čtyři kruhy na chladiči, 147 kW pod kapotou… Velký zavazadlový prostor tady očekávat nemůžeme, kufr má 290 litrů. Řidič sedí za těžištěm vozu Dynamika z TT čiší od pohledu ze všech stran. Velký zavazadlový prostor tady očekávat nemůžeme, kufr má 290 litrů. Přednosti tohoto vozu jsou jinde, například ve výsuvném spoileru. Spoiler se vysune automaticky v rychlostech od 120 km/h a dá se ovládat i manuálně. Spoiler se vysune automaticky v rychlostech od 120 km/h a dá se ovládat i manuálně. Čirá radost z každého detailu. Zadní okénko je „napevno“. Vzadu je potřeba dát si pozor na hlavu… Teď se zdá, že je na místech vzadu dost místa nad hlavou. Jak by ne, když je otevřený kufr… Kdo si všímá varovných cedulí, může předejít velkým nepříjemnostem. Bezrámová okna jsou frajerská. Podobné řešení má i současný VW Beetle. Po dovření dveří se sklo povysune, aby zapadlo do žlábku těsnění. Sklo pak nevibruje při vysokých rychlostech. Vše je krásné, dokud na voze nevznikne námraza. Červená v interiéru akcentuje sportovní styl. Na dveřích jsou ovladače otevírání kufru i tankování. Do každého detailu vůz působí jako nový. Červené kožené sedačky jsou elegantní, je patrné jen lehké opotřebení. Sedadla s bočním vedením se do sportovního vozu hodí. Před řadící pákou je mimo jiné ovladač spoileru. Ten se ale ve vyšších rychlostech vysune sám. Pod volantem je možné řadit pomocí „pádel“. Celý interiér působí velice sportovně. Kůží obšitý a takto tvarovaný volant zapadá do konceptu a je málo opotřebený. Také displeje na přístrojové desce jsou laděné do červené barvy. Pedály jsou jen málo ošlapané. Martin Hofmann nevidí pod kapotou žádný problém. Akumulátor bychom u motoru nenašli. Je totiž pod podlážkou kufru.