Audi TT vypadá hodně dravě, i když o naprostý supersport se nejedná.
Zdroj: Ivo Horváth
Čtyři kruhy na chladiči, 147 kW pod kapotou…
Zdroj: Ivo Horváth
Velký zavazadlový prostor tady očekávat nemůžeme, kufr má 290 litrů.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Dynamika z TT čiší od pohledu ze všech stran.
Zdroj: Ivo Horváth
Velký zavazadlový prostor tady očekávat nemůžeme, kufr má 290 litrů.
Zdroj: Ivo Horváth
Přednosti tohoto vozu jsou jinde, například ve výsuvném spoileru.
Zdroj: Ivo Horváth
Spoiler se vysune automaticky v rychlostech od 120 km/h a dá se ovládat i manuálně.
Zdroj: Ivo Horváth
Spoiler se vysune automaticky v rychlostech od 120 km/h a dá se ovládat i manuálně.
Zdroj: Ivo Horváth
Čirá radost z každého detailu.
Zdroj: Ivo Horváth
Zadní okénko je „napevno“.
Zdroj: Ivo Horváth
Vzadu je potřeba dát si pozor na hlavu…
Zdroj: Ivo Horváth
Teď se zdá, že je na místech vzadu dost místa nad hlavou. Jak by ne, když je otevřený kufr…
Zdroj: Ivo Horváth
Kdo si všímá varovných cedulí, může předejít velkým nepříjemnostem.
Zdroj: Ivo Horváth
Bezrámová okna jsou frajerská. Podobné řešení má i současný VW Beetle. Po dovření dveří se sklo povysune, aby zapadlo do žlábku těsnění. Sklo pak nevibruje při vysokých rychlostech. Vše je krásné, dokud na voze nevznikne námraza.
Zdroj: Ivo Horváth
Červená v interiéru akcentuje sportovní styl.
Zdroj: Ivo Horváth
Na dveřích jsou ovladače otevírání kufru i tankování.
Zdroj: Ivo Horváth
Do každého detailu vůz působí jako nový.
Zdroj: Ivo Horváth
Červené kožené sedačky jsou elegantní, je patrné jen lehké opotřebení.
Zdroj: Ivo Horváth
Sedadla s bočním vedením se do sportovního vozu hodí.
Zdroj: Ivo Horváth
Před řadící pákou je mimo jiné ovladač spoileru. Ten se ale ve vyšších rychlostech vysune sám.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod volantem je možné řadit pomocí „pádel“.
Zdroj: Ivo Horváth
Celý interiér působí velice sportovně.
Zdroj: Ivo Horváth
Kůží obšitý a takto tvarovaný volant zapadá do konceptu a je málo opotřebený.
Zdroj: Ivo Horváth
Také displeje na přístrojové desce jsou laděné do červené barvy.
Zdroj: Ivo Horváth
Pedály jsou jen málo ošlapané.
Zdroj: Ivo Horváth
Martin Hofmann nevidí pod kapotou žádný problém.
Zdroj: Ivo Horváth
Akumulátor bychom u motoru nenašli. Je totiž pod podlážkou kufru.
Zdroj: Ivo Horváth