Audi TT vypadá hodně dravě, i když o naprostý supersport se nejedná.

Popis

Audi TT vypadá hodně dravě, i když o naprostý supersport se nejedná.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Čtyři kruhy na chladiči, 147 kW pod kapotou…

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Velký zavazadlový prostor tady očekávat nemůžeme, kufr má 290 litrů.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Řidič sedí za těžištěm vozu

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Dynamika z TT čiší od pohledu ze všech stran.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Velký zavazadlový prostor tady očekávat nemůžeme, kufr má 290 litrů.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Přednosti tohoto vozu jsou jinde, například ve výsuvném spoileru.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Spoiler se vysune automaticky v rychlostech od 120 km/h a dá se ovládat i manuálně.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Spoiler se vysune automaticky v rychlostech od 120 km/h a dá se ovládat i manuálně.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Čirá radost z každého detailu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Zadní okénko je „napevno“.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Vzadu je potřeba dát si pozor na hlavu…

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Teď se zdá, že je na místech vzadu dost místa nad hlavou. Jak by ne, když je otevřený kufr…

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Kdo si všímá varovných cedulí, může předejít velkým nepříjemnostem.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Bezrámová okna jsou frajerská. Podobné řešení má i současný VW Beetle. Po dovření dveří se sklo povysune, aby zapadlo do žlábku těsnění. Sklo pak nevibruje při vysokých rychlostech. Vše je krásné, dokud na voze nevznikne námraza.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Červená v interiéru akcentuje sportovní styl.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Na dveřích jsou ovladače otevírání kufru i tankování.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Do každého detailu vůz působí jako nový.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Červené kožené sedačky jsou elegantní, je patrné jen lehké opotřebení.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Sedadla s bočním vedením se do sportovního vozu hodí.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Před řadící pákou je mimo jiné ovladač spoileru. Ten se ale ve vyšších rychlostech vysune sám.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Pod volantem je možné řadit pomocí „pádel“.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Celý interiér působí velice sportovně.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Kůží obšitý a takto tvarovaný volant zapadá do konceptu a je málo opotřebený.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Také displeje na přístrojové desce jsou laděné do červené barvy.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Pedály jsou jen málo ošlapané.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Martin Hofmann nevidí pod kapotou žádný problém.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Akumulátor bychom u motoru nenašli. Je totiž pod podlážkou kufru.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt