Testovali jsme BMW X1 - vhodný model pro řidičky
Zdroj: Radek Pecák
Je to vlastně zvýšené kombi
Zdroj: Radek Pecák
Příď má design typický pro BMW
Zdroj: Radek Pecák
a platí to také pro zadní partii
Zdroj: Radek Pecák
Interiér nejvíce upomíná na hatchback BMW 1
Zdroj: Radek Pecák
Vše je na správném místě
Zdroj: Radek Pecák
Vpředu není kabina moc široká
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou kožené, ale nastavují se manuálně
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je možné si pohovět
Zdroj: Radek Pecák
Sklon opěradla lze upravit
Zdroj: Radek Pecák
Kufr postačuje
Zdroj: Radek Pecák
a příjemné je rozdělení 40:20:40
Zdroj: Radek Pecák
Pod hlavní podlahou je obtížně využitelná mělká přihrádka
Zdroj: Radek Pecák
a pod ní ještě baterie a nářadí
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
I zadní kapsy jsou dost prostorné
Zdroj: Radek Pecák
Volant má klasický tvar a tenký věnec
Zdroj: Radek Pecák
Držák na nápoje ubírá místu spolujezdci
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojové ukazatele zůstaly u analogové techniky
Zdroj: Radek Pecák
Multimediální displej slouží též pro promítání obrazu ze zadní kamery
Zdroj: Radek Pecák
Dvouzónová klimatizace s klasickým ovládáním
Zdroj: Radek Pecák
systém iDrive tak, jak ho BMW používalo hodně dlouho
Zdroj: Radek Pecák
Automatická převodovka patří k silným stránkám
Zdroj: Radek Pecák
Stejně jako úsporný motor
Zdroj: Radek Pecák
Startování klíčkem a tlačítkem
Zdroj: Radek Pecák
Pásy nejsou výškově nastavitelné
Zdroj: Radek Pecák
SUV design dotváří ochranný plast pod nárazníkem
Zdroj: Radek Pecák
Blinkry v zrcátkách naštěstí nejsou "hned na ráně"
Zdroj: Radek Pecák
Na sedmnáctipalcových kolech vůz jezdil příjemně
Zdroj: Radek Pecák
Hlavní světla zůstala u "žárovek"
Zdroj: Radek Pecák
Zadní světla jsou i pěkným designovým prvkem
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent - Toyota RAV 4
Zdroj: Toyota
Konkurent - Nissan Juke
Zdroj: Nissan
Konkurent Škoda Karoq
Zdroj: Škoda Auto