Testovali jsme devět starý Opel Zafira v ceně 223 0000 Kč
Zdroj: Radek Pecák
Tato Zafira byla ještě koncipována jako osobní automobil
Zdroj: Radek Pecák
Oproti svým konkurentům je o něco menší
Zdroj: Radek Pecák
Design přídě už prozrazuje stáří modelu
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie ale nepostrádá eleganci
Zdroj: Radek Pecák
Výška vozu je relativně malá
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je velmi kvalitně zpracovaný
Zdroj: Radek Pecák
Rozmístění ovládacích prvků je správné
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je velice mohutná
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou velké a poskytují dobrou oporu v zatáčkách
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je také solidní prostor pro nohy i hlavy
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky lze posouvat a sklápět jednotlivě
Zdroj: Radek Pecák
Pohled do zavazadlového prostoru
Zdroj: Radek Pecák
V interiéru lze i přespat
Zdroj: Radek Pecák
Dost se vejde i pod podlahu
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Ten se vysunuje z nárazníku
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá v praxi
Zdroj: Opel
Odkládací přihrádky před spolujezdcem
Zdroj: Radek Pecák
Kapsa v zadních dveřích
Zdroj: Radek Pecák
Držáky na nápoje mezi předními sedačkami
Zdroj: Radek Pecák
Centrální část palubní desky
Zdroj: Radek Pecák
Displej s červeným písmem působí trošku moc výrazně
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání klimatizace je klasické
Zdroj: Radek Pecák
Stejně jako analogové přístrojové ukazatele
Zdroj: Radek Pecák
Převodovka je šestistupňová
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání palubního počítače měl Opel trošku jiné než jiní výrobcei
Zdroj: Radek Pecák
Výhled není vinou zdvojeného sloupku nejlepší
Zdroj: Radek Pecák
Dvoulitrový turbodiesel je dobrý motor
Zdroj: Radek Pecák
Auto jezdilo na sedmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
AdBlue tankovat netřeba
Zdroj: Radek Pecák