Zdroj: Ivo Horváth
Opel Zafira je elegantní MPV střední velikosti.
Zdroj: Ivo Horváth
Logo Opelu je v masce chladiče dominantní.
Zdroj: Ivo Horváth
Některé šrámy se vozu z roku 2009 nevyhnuly.
Zdroj: Ivo Horváth
Oděrky laku jsou ale vidět jen při pohledu zblízka.
Zdroj: Ivo Horváth
Nechybí přední mlhová světla.
Zdroj: Ivo Horváth
Opotřebení pedálů odpovídá deklarovaným 108 000 km.
Zdroj: Ivo Horváth
Ohmatání volantu je nejspíš způsobeno městským provozem.
Zdroj: Ivo Horváth
Praktická je loketní opěrka řidiče.
Zdroj: Ivo Horváth
Zatímco u první generace loketní opěrka připomínala mohutností a čalouněním spíše gauč, tady najdeme v menší područce praktický úložný prostor.
Zdroj: Ivo Horváth
Další úložný prostor navazuje na sedadlo řidiče a spolujezdce.
Zdroj: Ivo Horváth
Místo loketní opěrky se na 2. řadě částečně vyklopí opěradlo, posádka na 3. řadě si tak nemusí připadat jako sardinka.
Zdroj: Ivo Horváth
Druhou řadou sedadel je možné posunovat, dá se zvětšit prostor pro nohy na 3. řadě, posunutí „nadoraz“ je nutné při vyklápění a zaklápění 3. řady sedadel.
Zdroj: Ivo Horváth
Do 3. řady se nastupuje jako do trabantu
Zdroj: Ivo Horváth
Možná je i varianta s jedním sedadlem ve 3. řadě, z úložného prostoru tak zbude víc, než 150 litrů sedmimístné varianty
Zdroj: Ivo Horváth
Tyto skuliny vypadají jako lapače špíny.
Zdroj: Ivo Horváth
Zaklopenou 3. řadu je praktičtější zakrýt.
Zdroj: Ivo Horváth
Pětimístná verze má 645 litrů úložného prostoru.
Zdroj: Ivo Horváth
Stopy koroze jsme nenašli.
Zdroj: Ivo Horváth
Poklice plechových disků vypadají jako nové.
Zdroj: Ivo Horváth
Parkovací asistent je vpředu i vzadu.
Zdroj: Ivo Horváth
V létě kola, v zimě lyže. Zafira je ideální pro aktivní rodinu.
Zdroj: Ivo Horváth
Xenony tu nenajdeme, výměna žárovek vyjde mnohem levněji.
Zdroj: Ivo Horváth
Některé prvky v interiéru připomínají premiový vůz
Zdroj: Ivo Horváth
Tlačítkem se symbolem tankovacího stojanu se přepíná mezi pohonem na CNG a benzín.
Zdroj: Ivo Horváth
Hrdla obou nádrží najdeme na jednom místě.
Zdroj: Ivo Horváth