Témeř 5 metrů dlouhý sedan skýtá dostatek pohodlí pro celou posádku
Zdroj: Ivo Horváth
Tento vůz je elegantní i reprezentativní.
Zdroj: Ivo Horváth
I před faceliftem měla tato Audi A6 vzadu LED svícení, efektní dynamické blinkry ale přišly až po faceliftu z roku 2014.
Zdroj: Ivo Horváth
avazadlový prostor se otevře i po stisknutí tlačítka na místě řidiče.
Zdroj: Ivo Horváth
Nouzová rezerva se do kufru vešla.
Zdroj: Ivo Horváth
Béžová je elegantní, ale ve spodní části interiéru se špiní. Ještě přidejme imitaci dřeva a kanárková podoba je hotová.
Zdroj: Ivo Horváth
Otevřené dveře prémiově svítí.
Zdroj: Ivo Horváth
Ani sedadlo řidiče u testovaného vozu nejevilo známky opotřeben
Zdroj: Ivo Horváth
Mechanické ovládání nastavení sedadel překvapilo.
Zdroj: Ivo Horváth
Těžko říci, jestli toto tvarování opěradel předních sedadel ve druhé řadě pomůže lépe složit extra dlouhé nohy. Prostoru je stejně dostatek.
Zdroj: Ivo Horváth
Zadní sedadla jsou i u bazarových vozů často jako nová.
Zdroj: Ivo Horváth
Područka uprostřed zadního sedadla je u tohoto typu vozu snad samozřejmostí.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Vzadu nastavit klimatizaci nejde.
Zdroj: Ivo Horváth
Bezklíčkové startování je pohodlnější, řidiči ale v cíli cesty zapomínají vypínat motor.
Zdroj: Ivo Horváth
U zaparkovaného vozidla přístrojová deska vypadá jinak
Zdroj: Ivo Horváth
Displej se vysune až po nastartování.
Zdroj: Ivo Horváth
Veškeré ovládací prvky jsou přehledné a manipulace při řízení je bezpečná.
Zdroj: Ivo Horváth
Přihrádky ve středovém tunelu je možné zavřít.
Zdroj: Ivo Horváth
Přístrojová deska i středový tunel působí elegantně a luxusně.
Zdroj: Ivo Horváth
Miroslav Horský upozorňuje na nutnost výměny předních brzdových kotoučů.
Zdroj: Ivo Horváth
Vůz je vybaven BI xenony a měnit by se při defektu měly obě žárovky. To přijde na 4000 Kč. Po faceliftu v roce 2014 xenony nahradil Matrix LED.
Zdroj: Ivo Horváth
Folie na spodní části dveří dokazují, že vůz nejspíš nebyl bouraný.
Zdroj: Ivo Horváth
Motor 2.0 TDI je u této generace Audi A6 se 130 kW nejslabší možnou motorizací.
Zdroj: Ivo Horváth
Díky startování tlačítkem a dálkovému ovládání centrálního zamykání slouží skutečný klíč jen pro případ největší nouze.
Zdroj: Ivo Horváth
I klíček působí prémiovým dojmem
Zdroj: Ivo Horváth