Popis

Témeř 5 metrů dlouhý sedan skýtá dostatek pohodlí pro celou posádku

Zdroj: Ivo Horváth

Tento vůz je elegantní i reprezentativní.

Popis

Tento vůz je elegantní i reprezentativní.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

I před faceliftem měla tato Audi A6 vzadu LED svícení, efektní dynamické blinkry ale přišly až po faceliftu z roku 2014.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

avazadlový prostor se otevře i po stisknutí tlačítka na místě řidiče.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Nouzová rezerva se do kufru vešla.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Béžová je elegantní, ale ve spodní části interiéru se špiní. Ještě přidejme imitaci dřeva a kanárková podoba je hotová.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Otevřené dveře prémiově svítí.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Ani sedadlo řidiče u testovaného vozu nejevilo známky opotřeben

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Mechanické ovládání nastavení sedadel překvapilo.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Těžko říci, jestli toto tvarování opěradel předních sedadel ve druhé řadě pomůže lépe složit extra dlouhé nohy. Prostoru je stejně dostatek.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Zadní sedadla jsou i u bazarových vozů často jako nová.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Područka uprostřed zadního sedadla je u tohoto typu vozu snad samozřejmostí.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Loketní opěrka skýtá úložný prostor i výsuvný držák nápojů.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Vzadu nastavit klimatizaci nejde.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Bezklíčkové startování je pohodlnější, řidiči ale v cíli cesty zapomínají vypínat motor.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

U zaparkovaného vozidla přístrojová deska vypadá jinak

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Displej se vysune až po nastartování.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Veškeré ovládací prvky jsou přehledné a manipulace při řízení je bezpečná.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Přihrádky ve středovém tunelu je možné zavřít.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Přístrojová deska i středový tunel působí elegantně a luxusně.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Miroslav Horský upozorňuje na nutnost výměny předních brzdových kotoučů.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Vůz je vybaven BI xenony a měnit by se při defektu měly obě žárovky. To přijde na 4000 Kč. Po faceliftu v roce 2014 xenony nahradil Matrix LED.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Folie na spodní části dveří dokazují, že vůz nejspíš nebyl bouraný.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Motor 2.0 TDI je u této generace Audi A6 se 130 kW nejslabší možnou motorizací.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Díky startování tlačítkem a dálkovému ovládání centrálního zamykání slouží skutečný klíč jen pro případ největší nouze.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

I klíček působí prémiovým dojmem

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965

Zdroj: Jan Charvát