Galerie: Test ojetého vozu Kia Cee´d

Na první pohled je vidět, že původní majitel byl na auto opatrný. Osmiletý Ceed vypadá stále jako nový. Tato ojetina ostudu neudělá, benzínový motor 1,6 i ze Ceedu ale nečiní žádného sprintera. Velikost zavazadlového prostoru řadí Ceed někam mezi Octavii 1. a 2. generace. Novější Kie jsou hezčí, tady se ale nabízí výborný poměr cena-výkon. Vypadá to jako xenony, ale nejsou to xenony. Šikmý sloupek je tu trochu navíc, někomu se ale možná líbí. Sedmiletou zárukou se Kia chlubí všude, kde to jen jde. Asi jedinou chybou exteriéru je tato chybějící krytka matky stěrače. Tam, kde je na podobně starých vozech vidět náznaky koroze, tady vše působí dokonale. Pod kapotou je místo i pro větší agregáty, které se do Ceedu montovaly. I detaily napovídají, že Ceed žádným premiovým vozem není. Těsnění u dveří řidiče dostalo zabrat. Ošoupaný volant zakrývá návlek. Podle opotřebení pedálů deklarovaným 76 tis. km věříme. Sedadla řidiče a spolujezdce mají ruční nastavování. Komfortu posádky vpředu pomáhá područka navazující na středový tunel. Pod područkou jsou hned dvě patra přihrádek. Působí to trochu jako pořadač. Spodní patro „kastlíku“ je nejvíce objemné Jediný menší nedostatek sedadla řidiče je v levé dolní části. V možnostech konektivity je 8 let stará Kia silná. Handsfree bylo do vozu nainstalováno dodatečně. Rychlostí je pouze pět. Okna i zrcátka mají vpředu elektronické ovládání. Vzadu se okna otevírají pomocí klasických „švihadel“. Druhá řada sedadel působí neopotřebovaně. Držák nápojů pro druhou řadu. Držák nápojů druhé řady je možné takto zaklopit. Pod podlážkou kufru najdeme jedno patro přihrádek, pod kterým je ještě místo na dojezdovou rezervu. Další, poměrně hluboký úložný prostor, je za „oddílem“ pro rezervu