Popis

Na první pohled je vidět, že původní majitel byl na auto opatrný.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Osmiletý Ceed vypadá stále jako nový.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Tato ojetina ostudu neudělá, benzínový motor 1,6 i ze Ceedu ale nečiní žádného sprintera.

Zdroj: Ivo Horváth

Velikost zavazadlového prostoru řadí Ceed někam mezi Octavii 1. a 2. generace.

Popis

Velikost zavazadlového prostoru řadí Ceed někam mezi Octavii 1. a 2. generace.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Novější Kie jsou hezčí, tady se ale nabízí výborný poměr cena-výkon.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Vypadá to jako xenony, ale nejsou to xenony.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Šikmý sloupek je tu trochu navíc, někomu se ale možná líbí.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Sedmiletou zárukou se Kia chlubí všude, kde to jen jde.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Asi jedinou chybou exteriéru je tato chybějící krytka matky stěrače.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Tam, kde je na podobně starých vozech vidět náznaky koroze, tady vše působí dokonale.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Pod kapotou je místo i pro větší agregáty, které se do Ceedu montovaly.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

I detaily napovídají, že Ceed žádným premiovým vozem není.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Těsnění u dveří řidiče dostalo zabrat.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Ošoupaný volant zakrývá návlek.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Podle opotřebení pedálů deklarovaným 76 tis. km věříme.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Sedadla řidiče a spolujezdce mají ruční nastavování.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Komfortu posádky vpředu pomáhá područka navazující na středový tunel.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Pod područkou jsou hned dvě patra přihrádek. Působí to trochu jako pořadač.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Spodní patro „kastlíku“ je nejvíce objemné

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Jediný menší nedostatek sedadla řidiče je v levé dolní části.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

V možnostech konektivity je 8 let stará Kia silná.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Handsfree bylo do vozu nainstalováno dodatečně.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Rychlostí je pouze pět.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Okna i zrcátka mají vpředu elektronické ovládání.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Vzadu se okna otevírají pomocí klasických „švihadel“.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Druhá řada sedadel působí neopotřebovaně.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Držák nápojů pro druhou řadu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Držák nápojů druhé řady je možné takto zaklopit.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Pod podlážkou kufru najdeme jedno patro přihrádek, pod kterým je ještě místo na dojezdovou rezervu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Další, poměrně hluboký úložný prostor, je za „oddílem“ pro rezervu

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965

Zdroj: Jan Charvát