Na první pohled je vidět, že původní majitel byl na auto opatrný.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Tato ojetina ostudu neudělá, benzínový motor 1,6 i ze Ceedu ale nečiní žádného sprintera.
Zdroj: Ivo Horváth
Velikost zavazadlového prostoru řadí Ceed někam mezi Octavii 1. a 2. generace.
Zdroj: Ivo Horváth
Novější Kie jsou hezčí, tady se ale nabízí výborný poměr cena-výkon.
Zdroj: Ivo Horváth
Vypadá to jako xenony, ale nejsou to xenony.
Zdroj: Ivo Horváth
Šikmý sloupek je tu trochu navíc, někomu se ale možná líbí.
Zdroj: Ivo Horváth
Sedmiletou zárukou se Kia chlubí všude, kde to jen jde.
Zdroj: Ivo Horváth
Asi jedinou chybou exteriéru je tato chybějící krytka matky stěrače.
Zdroj: Ivo Horváth
Tam, kde je na podobně starých vozech vidět náznaky koroze, tady vše působí dokonale.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod kapotou je místo i pro větší agregáty, které se do Ceedu montovaly.
Zdroj: Ivo Horváth
I detaily napovídají, že Ceed žádným premiovým vozem není.
Zdroj: Ivo Horváth
Těsnění u dveří řidiče dostalo zabrat.
Zdroj: Ivo Horváth
Ošoupaný volant zakrývá návlek.
Zdroj: Ivo Horváth
Podle opotřebení pedálů deklarovaným 76 tis. km věříme.
Zdroj: Ivo Horváth
Sedadla řidiče a spolujezdce mají ruční nastavování.
Zdroj: Ivo Horváth
Komfortu posádky vpředu pomáhá područka navazující na středový tunel.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod područkou jsou hned dvě patra přihrádek. Působí to trochu jako pořadač.
Zdroj: Ivo Horváth
Spodní patro „kastlíku“ je nejvíce objemné
Zdroj: Ivo Horváth
Jediný menší nedostatek sedadla řidiče je v levé dolní části.
Zdroj: Ivo Horváth
V možnostech konektivity je 8 let stará Kia silná.
Zdroj: Ivo Horváth
Handsfree bylo do vozu nainstalováno dodatečně.
Zdroj: Ivo Horváth
Rychlostí je pouze pět.
Zdroj: Ivo Horváth
Okna i zrcátka mají vpředu elektronické ovládání.
Zdroj: Ivo Horváth
Vzadu se okna otevírají pomocí klasických „švihadel“.
Zdroj: Ivo Horváth
Druhá řada sedadel působí neopotřebovaně.
Zdroj: Ivo Horváth
Držák nápojů pro druhou řadu.
Zdroj: Ivo Horváth
Držák nápojů druhé řady je možné takto zaklopit.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod podlážkou kufru najdeme jedno patro přihrádek, pod kterým je ještě místo na dojezdovou rezervu.
Zdroj: Ivo Horváth
Další, poměrně hluboký úložný prostor, je za „oddílem“ pro rezervu
Zdroj: Ivo Horváth