Tato podoba kapoty je typická pro všechny turbomotory foresteru.
Zdroj: Ivo Horváth
Ačkoli se to na první pohled nezdá, konstrukčně tento vůz vychází se Subaru Impreza
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Dvojice výfuků je jednou z mála věcí, které na foresteru působí sportovně.
Zdroj: Ivo Horváth
Subaru se motorem Boxer Diesel chlubí prostřednictvím štítku na pátých dveřích.
Zdroj: Ivo Horváth
Ani dveře nepůsobí příliš opotřebeně, ale ať hledáme, jak hledáme, ovládání zrcátek tu není.
Zdroj: Ivo Horváth
I když řada majitelů před prodejem na servis kašle, u tohoto vozu proběhla i výměna motorového oleje celkem nedávno.
Zdroj: Ivo Horváth
Ošlapání pedálů odpovídá najetým kilometrům. Odborníci varují před nadměrně sešlapanými gumami i před těmi novými. Ty totiž mohou kamuflovat skutečné opotřebení vozu.
Zdroj: Ivo Horváth
Sedadlo řidiče nejeví téměř žádné známky opotřebení.
Zdroj: Ivo Horváth
Ani sada tlačítek na dveřích není příliš ohmataná.
Zdroj: Ivo Horváth
Loketní opěrka má pohodlné čalounění.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod a před loketní opěrkou je řada přihrádek, některé jsou pořád odkryté. To připomíná užitkový automobil.
Zdroj: Ivo Horváth
Obyčejným plastovým přihrádkám kontrastuje kůží obšitý volant.
Zdroj: Ivo Horváth
Ovládání zrcátek najdeme trochu překvapivě v levé části palubní desky.
Zdroj: Ivo Horváth
Podsvícení zámku zapalování mohou ocenit lovci, kteří nesmějí svítit v kabině, uvítají ho i důchodci s horším zrakem.
Zdroj: Ivo Horváth
Zadní parkovací kamera nabízí dobrý obraz i za tmy
Zdroj: Ivo Horváth
Všechny ovládací prvky palubní desky nad středovým tunelem jsou dobře čitelné a přehledné.
Zdroj: Ivo Horváth
Druhá řada sedadel působí komfortně.
Zdroj: Ivo Horváth
Trochu netradičně je řešen výklopný držák nápojů. Jeho vyklopením vznikne další dočasná přihrádka.
Zdroj: Ivo Horváth
Také prostor pro kelímky je podobně jako zámek zapalování podsvícen.
Zdroj: Ivo Horváth
Vzadu nechybí ani loketní opěrka.
Zdroj: Ivo Horváth
V dolní části kufru je plnohodnotná rezerva.
Zdroj: Ivo Horváth
Originální gumová vana zavazadlového prostoru musela být drahá.
Zdroj: Ivo Horváth
Na nezpevněných komunikacích je forester jako ryba ve vodě.
Zdroj: Ivo Horváth
Miloš Merta ze servisu AWD upozorňuje, že případnou větší spotřebu motorového oleje nemusí odhalit ani servisní prohlídka před nákupem ojetiny.
Zdroj: Ivo Horváth
Turbomotor prozradí přídavné chlazení.
Zdroj: Ivo Horváth
Od první generace, která se vyráběla v letech 1997 – 2002 vývoj foresteru ušel kus cesty.
Zdroj: Ivo Horváth