Popis

Boční lišty i lišty nárazníků zdobí chromový pásek, toto auto v základní výbavě není.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Toto je aktuální foto VW Sharan z roku 2007, vůz působí na první pohled opravdu zachovale.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Žádný designerský výkvět to není, sharana si lidé kupují, protože se jedná praktický prostorný vůz pro práci i větší rodinu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Ceny sharana před faceliftem začínají na 20000 korunách, po faceliftu se dá pořídit i okolo 40000 Kč. Kdo nechce úplný vrak, si ale musí připlatit.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Velké MPV je využitelné i jako malá dodávka, odlišností od více strohých - typicky užitkových vozů s větší nosností, je ale mnoho.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Kdo je zvyklý na běžné osobáky, toho velikost dveří překvapí.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

V předních dveřích se našlo místo na dvě přihrádky, jedna je uzavřená a trochu maskovaná.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Miroslav Horský ukazuje na korozi pravého předního sloupku.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Načaté jsou i okraje blatníků.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Rez začala auto lehce nahlodávat i na dalších místech, pokud se podle Horského vše a včas podchytí antikorozní ochranou, nic není ztracené.

Zdroj: Ivo Horváth

Izolaci kapoty pro změnu začala nahlodávat pravděpodobně kuna, kontrola elektrických rozvodů se rozhodně vyplatí.

Popis

Izolaci kapoty pro změnu začala nahlodávat pravděpodobně kuna, kontrola elektrických rozvodů se rozhodně vyplatí.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Tažné zařízení může, nemusí nutně indikovat, že auto bylo přetěžované. Prohlídka ojetiny v servisu je ale před nákupem užitečná.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Palubní deska je decentní a vkusná.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

I zde se našlo místo pro různé přihrádky.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Výsuvné držáky kelímků jsou v blízkosti rádia neobvyklé.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Záhadná tlačítka, která jsou po stranách řadicí páky, slouží k otevírání postranních okének u třetí řady sedadel.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Sedák je u řidiče opotřebovaný jen lehce.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Stav pedálů odpovídá stáří vozu i najetým kilometrům.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Na přístrojové desce nechybí indikátor stavu baterie, volant příliš opotřebovaný není.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Stolky druhé řady sedadel ocení posádka na dlouhých cestách.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Všechna sedadla jsou samostatná, interiér je díky tomu variabilní.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Od druhé řady sedadel jsou všechna skla tónovaná.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Také dveře druhé řady sedadel mají praktický design.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Tento způsob uložení rezervy moc bezpečný není.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Různé přihrádky, odkládací prostory a držáky nápojů najdeme po celém voze.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Střešní okno – jeden z dalších příjemných bonusů nabízeného vozu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965

Zdroj: Jan Charvát