Boční lišty i lišty nárazníků zdobí chromový pásek, toto auto v základní výbavě není.
Zdroj: Ivo Horváth
Toto je aktuální foto VW Sharan z roku 2007, vůz působí na první pohled opravdu zachovale.
Zdroj: Ivo Horváth
Žádný designerský výkvět to není, sharana si lidé kupují, protože se jedná praktický prostorný vůz pro práci i větší rodinu.
Zdroj: Ivo Horváth
Ceny sharana před faceliftem začínají na 20000 korunách, po faceliftu se dá pořídit i okolo 40000 Kč. Kdo nechce úplný vrak, si ale musí připlatit.
Zdroj: Ivo Horváth
Velké MPV je využitelné i jako malá dodávka, odlišností od více strohých - typicky užitkových vozů s větší nosností, je ale mnoho.
Zdroj: Ivo Horváth
Kdo je zvyklý na běžné osobáky, toho velikost dveří překvapí.
Zdroj: Ivo Horváth
V předních dveřích se našlo místo na dvě přihrádky, jedna je uzavřená a trochu maskovaná.
Zdroj: Ivo Horváth
Miroslav Horský ukazuje na korozi pravého předního sloupku.
Zdroj: Ivo Horváth
Načaté jsou i okraje blatníků.
Zdroj: Ivo Horváth
Rez začala auto lehce nahlodávat i na dalších místech, pokud se podle Horského vše a včas podchytí antikorozní ochranou, nic není ztracené.
Zdroj: Ivo Horváth
Izolaci kapoty pro změnu začala nahlodávat pravděpodobně kuna, kontrola elektrických rozvodů se rozhodně vyplatí.
Zdroj: Ivo Horváth
Tažné zařízení může, nemusí nutně indikovat, že auto bylo přetěžované. Prohlídka ojetiny v servisu je ale před nákupem užitečná.
Zdroj: Ivo Horváth
Palubní deska je decentní a vkusná.
Zdroj: Ivo Horváth
I zde se našlo místo pro různé přihrádky.
Zdroj: Ivo Horváth
Výsuvné držáky kelímků jsou v blízkosti rádia neobvyklé.
Zdroj: Ivo Horváth
Záhadná tlačítka, která jsou po stranách řadicí páky, slouží k otevírání postranních okének u třetí řady sedadel.
Zdroj: Ivo Horváth
Sedák je u řidiče opotřebovaný jen lehce.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Na přístrojové desce nechybí indikátor stavu baterie, volant příliš opotřebovaný není.
Zdroj: Ivo Horváth
Stolky druhé řady sedadel ocení posádka na dlouhých cestách.
Zdroj: Ivo Horváth
Všechna sedadla jsou samostatná, interiér je díky tomu variabilní.
Zdroj: Ivo Horváth
Od druhé řady sedadel jsou všechna skla tónovaná.
Zdroj: Ivo Horváth
Také dveře druhé řady sedadel mají praktický design.
Zdroj: Ivo Horváth
Tento způsob uložení rezervy moc bezpečný není.
Zdroj: Ivo Horváth
Různé přihrádky, odkládací prostory a držáky nápojů najdeme po celém voze.
Zdroj: Ivo Horváth
Střešní okno – jeden z dalších příjemných bonusů nabízeného vozu.
Zdroj: Ivo Horváth