Galerie: Test ojetiny: Audi A4 Allroad

Audi A4 Allroad je reprezentativní a téměř k nerozeznání od většího allroadu odvozeného od A6. 2 Kombi s vyšší světlou výškou je na polní cestě jako ryba ve vodě. Kufr se 490 litry není extrémně velký. Vůz snadno strčí do kapsy i jedničková octavia. Kombinace šedé, černé a chromovaných lišt působí elegantně. Hrany kufru ani nárazníku nejsou odřené v místech, kde se občas manipuluje s těžkými břemeny. Mechanik Martin Hofmann neobjevil pod kapotou žádný velký problém. Ještě loni byl allroad servisován v Německu. Xenonová světla a LED denní svícení. Na blatnících či litých kolech nejsou vidět žádné škrábance. I ten, kdo vybírá ojetinu očima, musí jásat. Označením allroad quattro se Audi pyšní všude, kde to jen jde. Málo opotřebené pedály napovídají, že tady kilometry nikdo nepřetáčel. Ani se nezdá, že by gumy někdo kvůli omlazení vozu někdo měnil. Jako nové je i sedadlo řidiče. Přístrojová deska i design celého kokpitu je elegantní, jak u prémiového vozu očekáváme. Komfort na všech stranách. Pod úložným prostorem je přihrádka s různými možnostmi kontektivity. K dispozici je volba automatického i manuálního řazení, pádla pod volantem ovšem chybí. Ani kůží obšitý volant nejeví známky opotřebení. Údaji o počtu najetých kilometrů věříme. Klasický klíček to není, k nastartování ale skvěle poslouží. Nechybí navigace, vozidlo komunikuje anglicky Mapové podklady jsou na CD či DVD a patří k součásti výbavy vozu. Parkovacími senzory jsou vybaveny oba nárazníky. Celý interiér je ve znamení nenápadné elegance. Pod tímto víčkem je 12v zásuvka pro druhou řadu sedadel. V prostoru druhé řady je vše jako nové. U této kategorie vozu je loketní opěrka vzadu samozřejmostí. Roletka úložného prostoru se vysouvá směrem vzhůru, to ale brání při výhledu během parkování. Tady žádné stopy po manipulaci s těžkými břemeny nejsou. Pod podlážkou zavazadlového prostoru je například akumulátor a tažné zařízení. I střešní podélníky jsou na tomto voze elegantní. S chromem se na allroadu nešetřilo.