Audi A4 Allroad je reprezentativní a téměř k nerozeznání od většího allroadu odvozeného od A6. 2
Zdroj: Ivo Horváth
Kombi s vyšší světlou výškou je na polní cestě jako ryba ve vodě.
Zdroj: Ivo Horváth
Kufr se 490 litry není extrémně velký. Vůz snadno strčí do kapsy i jedničková octavia.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Hrany kufru ani nárazníku nejsou odřené v místech, kde se občas manipuluje s těžkými břemeny.
Zdroj: Ivo Horváth
Mechanik Martin Hofmann neobjevil pod kapotou žádný velký problém.
Zdroj: Ivo Horváth
Ještě loni byl allroad servisován v Německu.
Zdroj: Ivo Horváth
Xenonová světla a LED denní svícení.
Zdroj: Ivo Horváth
Na blatnících či litých kolech nejsou vidět žádné škrábance. I ten, kdo vybírá ojetinu očima, musí jásat.
Zdroj: Ivo Horváth
Označením allroad quattro se Audi pyšní všude, kde to jen jde.
Zdroj: Ivo Horváth
Málo opotřebené pedály napovídají, že tady kilometry nikdo nepřetáčel. Ani se nezdá, že by gumy někdo kvůli omlazení vozu někdo měnil.
Zdroj: Ivo Horváth
Jako nové je i sedadlo řidiče.
Zdroj: Ivo Horváth
Přístrojová deska i design celého kokpitu je elegantní, jak u prémiového vozu očekáváme.
Zdroj: Ivo Horváth
Komfort na všech stranách.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod úložným prostorem je přihrádka s různými možnostmi kontektivity.
Zdroj: Ivo Horváth
K dispozici je volba automatického i manuálního řazení, pádla pod volantem ovšem chybí.
Zdroj: Ivo Horváth
Ani kůží obšitý volant nejeví známky opotřebení.
Zdroj: Ivo Horváth
Údaji o počtu najetých kilometrů věříme.
Zdroj: Ivo Horváth
Klasický klíček to není, k nastartování ale skvěle poslouží.
Zdroj: Ivo Horváth
Nechybí navigace, vozidlo komunikuje anglicky
Zdroj: Ivo Horváth
Mapové podklady jsou na CD či DVD a patří k součásti výbavy vozu.
Zdroj: Ivo Horváth
Parkovacími senzory jsou vybaveny oba nárazníky.
Zdroj: Ivo Horváth
Celý interiér je ve znamení nenápadné elegance.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod tímto víčkem je 12v zásuvka pro druhou řadu sedadel.
Zdroj: Ivo Horváth
V prostoru druhé řady je vše jako nové.
Zdroj: Ivo Horváth
U této kategorie vozu je loketní opěrka vzadu samozřejmostí.
Zdroj: Ivo Horváth
Roletka úložného prostoru se vysouvá směrem vzhůru, to ale brání při výhledu během parkování.
Zdroj: Ivo Horváth
Tady žádné stopy po manipulaci s těžkými břemeny nejsou.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod podlážkou zavazadlového prostoru je například akumulátor a tažné zařízení.
Zdroj: Ivo Horváth
I střešní podélníky jsou na tomto voze elegantní.
Zdroj: Ivo Horváth
S chromem se na allroadu nešetřilo.
Zdroj: Ivo Horváth