Přední část jakoby byla z většího vozu, než ta zadní. Tuto asymetrii ale BMW dotáhlo do extrému až u některých kusů jedničkové řady.

Popis

Přední část jakoby byla z většího vozu, než ta zadní. Tuto asymetrii ale BMW dotáhlo do extrému až u některých kusů jedničkové řady.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Ani toto BMW 320d se nevyhnulo charakteristickým rysům značky včetně dvou „ledvinek“ chladiče a alespoň náznaku čtveřice kruhových světlometů.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Kdybychom k této fotografii napsali, že se nejedná o trojkovou řadu, ale o nějaký vyšší segment, leckdo by tomu i uvěřil. Podobnost je velká.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Naopak z tohoto pohledu už je jasně zřetelné, že se jedná o trojkovou řadu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

I když v zapůjčeném voze je dvoulitrový turbodiesel, který z E90 nedělá žádného lenocha, velké oblibě se těší totéž s o třetinu vyšší kubaturou. Populární je i benzínový šestiválec.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Pod kapotou žádný na první pohled viditelný problém není.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Navzdory snaze konstruktérů utlumit hluk jsme po nastartování chladného motoru slyšeli klepání.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Na některých místech střídá typické „koláčové“ logo označení písmeny. Ale zrovna tady Škodovka inspiraci hledat nemusela. Na písmenka jsou mezi automobilkami i jiní experti.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

I ze sedačky řidiče je patrné, že tomuto vozu se v minulosti dostalo dobrého zacházení.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Řidič se spolujezdcem se nemusejí díky tomuto předělu hádat, která část loketní opěrky komu patř

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Po loketní opěrkou najdeme tyto poklady. Držák nápoje vedle konektorů v případě rozlití pití moc praktický není.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Ničeho jiného, než klasické ruční brzdy se v tomto případě bát nemusíme.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Částečně chybějící lak na řadící páce je snad jediný viditelný důkaz, že toto se používalo už deset let.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Palubní deska i kokpit je velice střídmý.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Další dva výklopné držáky nápojů jsou na straně spolujezdce.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Zónová automatická klimatizace přijde vhod stejně jako vyhřívané sedačky.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Volant známky nějakého většího opotřebení nenese.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Startuje se pomocí tlačítka.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Pod volantem je mimo jiné ovládání tempomatu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Příjemná je funkce automatického svícení.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Ani na pedálech nějaké větší opotřebení viditelné není.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Všechna okna jsou v elektrice. Ovládání předních okének se nám zdálo příliš vpředu. Ergonomie by měla vyhovět různě velkým řidičům. A to se pokaždé nepovede.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Okraje dveří nejsou omlácené, ani v záhybech nevidíme náznaky koroze.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Zadní sedadla jsou v perfektním stavu, s místem na nohy je to už horší. Ale pořád lepši, než u předchozí generace E46.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Bez loketní opěrky si podobný vůz snad ani nedovedeme představit.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Tenké delší předměty lze převážet díky tomuto otvoru a kvůli objemnějšímu nákladu se dají sklopit i celá zadní opěradla.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

I když navenek kufr vypadá velmi malý, ve skutečnosti je poměrně hluboký a 460 litrů úplnou katastrofou není.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

V identifikaci značky na první pohled BMW vyniká v každém detailu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Xenonové svícení v tomto případě zapadá do konceptu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt