Přední část jakoby byla z většího vozu, než ta zadní. Tuto asymetrii ale BMW dotáhlo do extrému až u některých kusů jedničkové řady.
Zdroj: Ivo Horváth
Ani toto BMW 320d se nevyhnulo charakteristickým rysům značky včetně dvou „ledvinek“ chladiče a alespoň náznaku čtveřice kruhových světlometů.
Zdroj: Ivo Horváth
Kdybychom k této fotografii napsali, že se nejedná o trojkovou řadu, ale o nějaký vyšší segment, leckdo by tomu i uvěřil. Podobnost je velká.
Zdroj: Ivo Horváth
Naopak z tohoto pohledu už je jasně zřetelné, že se jedná o trojkovou řadu.
Zdroj: Ivo Horváth
I když v zapůjčeném voze je dvoulitrový turbodiesel, který z E90 nedělá žádného lenocha, velké oblibě se těší totéž s o třetinu vyšší kubaturou. Populární je i benzínový šestiválec.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod kapotou žádný na první pohled viditelný problém není.
Zdroj: Ivo Horváth
Navzdory snaze konstruktérů utlumit hluk jsme po nastartování chladného motoru slyšeli klepání.
Zdroj: Ivo Horváth
Na některých místech střídá typické „koláčové“ logo označení písmeny. Ale zrovna tady Škodovka inspiraci hledat nemusela. Na písmenka jsou mezi automobilkami i jiní experti.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Řidič se spolujezdcem se nemusejí díky tomuto předělu hádat, která část loketní opěrky komu patř
Zdroj: Ivo Horváth
Po loketní opěrkou najdeme tyto poklady. Držák nápoje vedle konektorů v případě rozlití pití moc praktický není.
Zdroj: Ivo Horváth
Ničeho jiného, než klasické ruční brzdy se v tomto případě bát nemusíme.
Zdroj: Ivo Horváth
Částečně chybějící lak na řadící páce je snad jediný viditelný důkaz, že toto se používalo už deset let.
Zdroj: Ivo Horváth
Palubní deska i kokpit je velice střídmý.
Zdroj: Ivo Horváth
Další dva výklopné držáky nápojů jsou na straně spolujezdce.
Zdroj: Ivo Horváth
Zónová automatická klimatizace přijde vhod stejně jako vyhřívané sedačky.
Zdroj: Ivo Horváth
Volant známky nějakého většího opotřebení nenese.
Zdroj: Ivo Horváth
Startuje se pomocí tlačítka.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod volantem je mimo jiné ovládání tempomatu.
Zdroj: Ivo Horváth
Příjemná je funkce automatického svícení.
Zdroj: Ivo Horváth
Ani na pedálech nějaké větší opotřebení viditelné není.
Zdroj: Ivo Horváth
Všechna okna jsou v elektrice. Ovládání předních okének se nám zdálo příliš vpředu. Ergonomie by měla vyhovět různě velkým řidičům. A to se pokaždé nepovede.
Zdroj: Ivo Horváth
Okraje dveří nejsou omlácené, ani v záhybech nevidíme náznaky koroze.
Zdroj: Ivo Horváth
Zadní sedadla jsou v perfektním stavu, s místem na nohy je to už horší. Ale pořád lepši, než u předchozí generace E46.
Zdroj: Ivo Horváth
Bez loketní opěrky si podobný vůz snad ani nedovedeme představit.
Zdroj: Ivo Horváth
Tenké delší předměty lze převážet díky tomuto otvoru a kvůli objemnějšímu nákladu se dají sklopit i celá zadní opěradla.
Zdroj: Ivo Horváth
I když navenek kufr vypadá velmi malý, ve skutečnosti je poměrně hluboký a 460 litrů úplnou katastrofou není.
Zdroj: Ivo Horváth
V identifikaci značky na první pohled BMW vyniká v každém detailu.
Zdroj: Ivo Horváth
Xenonové svícení v tomto případě zapadá do konceptu.
Zdroj: Ivo Horváth