Vozy Citroen v našich končinách nejsou příliš okoukané. Jsou vlastně i volbou pro ty, kteří se chtějí odlišit od většiny.
Zdroj: Ivo Horváth
V jednoduchosti je krása. Designérům se podařilo vpasovat logo Citroenu do přední masky zajímavým způsobem
Zdroj: Ivo Horváth
Chromové prvky najdeme i na boční straně. Kliky dokonce tak trochu připomínají 60. léta, tedy dobu, kdy Citroen patřil ke špičce automobilových inovací.
Zdroj: Ivo Horváth
Na nápravách žádné vinuté ocelové pružiny nenajdeme.
Zdroj: Ivo Horváth
I když náznaky koroze vidět jsou, toto podle mechaniků není to nejvíce bolavé místo.
Zdroj: Ivo Horváth
Jeden z tak trochu netradičních problémů může číhat u pantů předních dveří.
Zdroj: Ivo Horváth
Pomocí těchto tlačítek před řadící pákou můžeme regulovat světlou výšku vozu.
Zdroj: Ivo Horváth
Na tomto displeji by mělo být vidět, jak jsme si zrovna podvozek nastavili. Kvůli kritickým hláškám nízkého tlaku pneumatik to ale zrovna nevidíme.
Zdroj: Ivo Horváth
Tuningovou kreaci vůz připomíná, pokud podvozek snížíme na naprosté minimum.
Zdroj: Ivo Horváth
Naopak nejvyšší možná světlá výška C5 promění v něco na způsob Subaru Outback, ale bez pohonu všech kol.
Zdroj: Ivo Horváth
Kdybychom s vyšší světlou výškou vjeli na polní cestu a na ní třeba píchli, máme k dispozici plnohodnotnou rezervu.
Zdroj: Ivo Horváth
Vůle na řízení na testovaném voze nebyly
Zdroj: Ivo Horváth
U starších C5 problémy například s otevíráním předních dveří. Problém je v dílech mezi dveřmi a sloupky.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Ruční elektronická brzda patří k bolavým místům C5.
Zdroj: Ivo Horváth
Některé ovládací prvky jsou na první pohled záhadné. Tady se jedná o paměť individuálního nastavení sedačky.
Zdroj: Ivo Horváth
Tlačítko s označením „Check“ slouží ke kontrole tlaku v pneumatikách.
Zdroj: Ivo Horváth
Kontrola na zvedáku zase ukázala, že ani na nápravách nejsou patrné žádné úniky provozních kapalin.
Zdroj: Ivo Horváth
Ani zvukové projevy dvoulitrového dieselu nejsou nijak mimořádné, turbo nepíská.
Zdroj: Ivo Horváth
Multifunkční volant ukazuje, že máme vůz s vyšším stupněm výbavy.
Zdroj: Ivo Horváth
Ať volantem kroutíme, jak kroutíme, ovládací prvky jsou pořád na stejném místě. Inovace se Francouzům upřít nedají.
Zdroj: Ivo Horváth
Sedadlo řidiče nese pokaždé největší známky opotřebení. Kůže je unavená, nikoli odřená.
Zdroj: Ivo Horváth
Područka skýtá úložný prostor s USB, sedačka není oddělená mezerou a upínání bezpečnostního pásu není kvůli těsnému prostoru moc pohodlné.
Zdroj: Ivo Horváth
Opotřebení pedálů odpovídá najetým kilometrům.
Zdroj: Ivo Horváth
Diody připomínající tajemný kód indikují zapnutí bezpečnostních pásů.
Zdroj: Ivo Horváth
Grafika parkovacího asistenta trochu připomíná prehistorickou hru Tetris
Zdroj: Ivo Horváth
Prostor na brýle je pod displejem rádia.
Zdroj: Ivo Horváth
Zadní dveře se dají otevřít pod překvapivě velkým úhlem, nechybí sluneční clona.
Zdroj: Ivo Horváth
Druhá řada sedadel tradičně bez problému.
Zdroj: Ivo Horváth
V tomto autě se podle škrábanců na krytu otvoru do kufru dlouhé předměty vozily často.
Zdroj: Ivo Horváth
Sem se snad vejdou i zavazadla na rodinnou dovolenou.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth