Popis

Ford C-Max druhé generace je povedené auto

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Design už patří do minulé éry

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Boční silueta prozrazuje dostatek vnitřního prostoru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Auto však bylo v perfektním stavu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

což platí také o interiéru

Zdroj: Radek Pecák

Výbava je skutečně bohatá a plně postačí i v současné době

Popis

Výbava je skutečně bohatá a plně postačí i v současné době

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky jsou dostatečně prostorné a pohodlné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Místo vzadu vyhoví i dospělým

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr je na tuto kategorii vozů jen průměrný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dá se ale zvětšovat díky samostatným sedačkám ve druhé řadě

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Opěradlo lze pak po částech překlopit

Zdroj: Radek Pecák

Popis

nebo sedačku vyjmout ven z auta

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod podlahou je už jen minimální prostor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Cestujícím uvnitř poslouží stolečky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a solidní odkládací prostory

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vpředu jsou kapsy pochopitelně větší

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dobře vymyšlené víko přihrádky u spolujezdce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Design přístrojových ukazatelů je trošku divoký

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tento displej je pouze pro audiosystém

Zdroj: Radek Pecák

Popis

ovládá se komplikovaně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na panelu klimatizace vadily malé a kluzké ovladače

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zato řazení je parádní

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Parkovací brzdy je vymyšlena také docela originálně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V přihrádce pod středovou loketní opěrkou jsou drážky na uklizení CD

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Druhé zpětné zrcátko pro sledování dění uvnitř auta

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Intenzitu vyhřívání sedaček lze regulovat v pěti stupních

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Plato kufru je dvoudílné a špatně se s ním manipuluje

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Potěšil držák parkovacích lístků

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto přídavné okénko k výhledu šikmo vpřed moc nenapomáhá

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Blinkr v zrcátkách si v těsné garáži snadno rozbijete

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zadní svítilny jsou dvoudílné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vpředu i vzadu jsou stále ještě klasické žárovky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůz jezdil na sedmnáctipalcových kolech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor je veskrze příjemný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a velmi dobře odhlučněný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Konkurent Citroën C3 Picasso

Zdroj: Citroën

Popis

Konkurent Škoda Yeti

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Konkurent Volkswagen Golf Plus

Zdroj: VW