Ford C-Max druhé generace je povedené auto
Zdroj: Radek Pecák
Design už patří do minulé éry
Zdroj: Radek Pecák
Boční silueta prozrazuje dostatek vnitřního prostoru
Zdroj: Radek Pecák
Auto však bylo v perfektním stavu
Zdroj: Radek Pecák
což platí také o interiéru
Zdroj: Radek Pecák
Výbava je skutečně bohatá a plně postačí i v současné době
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou dostatečně prostorné a pohodlné
Zdroj: Radek Pecák
Místo vzadu vyhoví i dospělým
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Dá se ale zvětšovat díky samostatným sedačkám ve druhé řadě
Zdroj: Radek Pecák
Opěradlo lze pak po částech překlopit
Zdroj: Radek Pecák
nebo sedačku vyjmout ven z auta
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou je už jen minimální prostor
Zdroj: Radek Pecák
Cestujícím uvnitř poslouží stolečky
Zdroj: Radek Pecák
a solidní odkládací prostory
Zdroj: Radek Pecák
Vpředu jsou kapsy pochopitelně větší
Zdroj: Radek Pecák
Dobře vymyšlené víko přihrádky u spolujezdce
Zdroj: Radek Pecák
Design přístrojových ukazatelů je trošku divoký
Zdroj: Radek Pecák
Tento displej je pouze pro audiosystém
Zdroj: Radek Pecák
ovládá se komplikovaně
Zdroj: Radek Pecák
Na panelu klimatizace vadily malé a kluzké ovladače
Zdroj: Radek Pecák
Zato řazení je parádní
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzdy je vymyšlena také docela originálně
Zdroj: Radek Pecák
V přihrádce pod středovou loketní opěrkou jsou drážky na uklizení CD
Zdroj: Radek Pecák
Druhé zpětné zrcátko pro sledování dění uvnitř auta
Zdroj: Radek Pecák
Intenzitu vyhřívání sedaček lze regulovat v pěti stupních
Zdroj: Radek Pecák
Plato kufru je dvoudílné a špatně se s ním manipuluje
Zdroj: Radek Pecák
Potěšil držák parkovacích lístků
Zdroj: Radek Pecák
Toto přídavné okénko k výhledu šikmo vpřed moc nenapomáhá
Zdroj: Radek Pecák
Blinkr v zrcátkách si v těsné garáži snadno rozbijete
Zdroj: Radek Pecák
Zadní svítilny jsou dvoudílné
Zdroj: Radek Pecák
Vpředu i vzadu jsou stále ještě klasické žárovky
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jezdil na sedmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Motor je veskrze příjemný
Zdroj: Radek Pecák
a velmi dobře odhlučněný
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Citroën C3 Picasso
Zdroj: Citroën
Konkurent Škoda Yeti
Zdroj: Škoda Auto
Konkurent Volkswagen Golf Plus
Zdroj: VW