Galerie: Test ojetiny - Ford Focus

Ford Focus je dobrá volba pro trvanlivé auto pro rodinu Vůz zatím neestačil zestárnout Záď není příliš nápaditá Boční profil je typické kombi Výfuk se cudně skrývá pod nárazníkem Interiér je orientovaný na řidiče Palubní deska je mohutná Přední sedačky mají poněkud kratší sedák Vzadu je místa průměrně Kufr postačuje Opěradla zadních sedaček jsou rozdělené v poměru 60:40 Pod podlahou se skrývá dojezdové kolo Na bocích je pár háčků i zásuvka 12V Solidní odkládací prostory jsou ve dveřích I v prostoru mezi sedačkami Spolujezdec se může cítit poměrně stísněně Kolem rádia je hodně tlačítek Design přístrojového štítu je poněkud divoký Řazení je příkladné Zatím zůstala i klasická mechanická parkovací brzda Další sady tlačítek najdete na volantu USB zásuvky jsem v autě nalezl celkem 2 Pásy lze výškově nastavovat ve velkém rozsahu Centrální displej je malinký Blinkry ve zpětných zrcátkách jsou nepraktické Vůz jezdil na šestnáctipalcových kolech Světlomety využívají klasické žárovky Což platí také o těch zadních Motor je úsporně a solidně odhlučněný Mezi konkurenty patří třeba Hyundai i30 Opel Astra nebo Toyota Auris