Ford Focus je dobrá volba pro trvanlivé auto pro rodinu
Zdroj: Radek Pecák
Vůz zatím neestačil zestárnout
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil je typické kombi
Zdroj: Radek Pecák
Výfuk se cudně skrývá pod nárazníkem
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je orientovaný na řidiče
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je mohutná
Zdroj: Radek Pecák
Přední sedačky mají poněkud kratší sedák
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa průměrně
Zdroj: Radek Pecák
Kufr postačuje
Zdroj: Radek Pecák
Opěradla zadních sedaček jsou rozdělené v poměru 60:40
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou se skrývá dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Na bocích je pár háčků i zásuvka 12V
Zdroj: Radek Pecák
Solidní odkládací prostory jsou ve dveřích
Zdroj: Radek Pecák
I v prostoru mezi sedačkami
Zdroj: Radek Pecák
Spolujezdec se může cítit poměrně stísněně
Zdroj: Radek Pecák
Kolem rádia je hodně tlačítek
Zdroj: Radek Pecák
Design přístrojového štítu je poněkud divoký
Zdroj: Radek Pecák
Řazení je příkladné
Zdroj: Radek Pecák
Zatím zůstala i klasická mechanická parkovací brzda
Zdroj: Radek Pecák
Další sady tlačítek najdete na volantu
Zdroj: Radek Pecák
USB zásuvky jsem v autě nalezl celkem 2
Zdroj: Radek Pecák
Pásy lze výškově nastavovat ve velkém rozsahu
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej je malinký
Zdroj: Radek Pecák
Blinkry ve zpětných zrcátkách jsou nepraktické
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jezdil na šestnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Světlomety využívají klasické žárovky
Zdroj: Radek Pecák
Což platí také o těch zadních
Zdroj: Radek Pecák
Motor je úsporně a solidně odhlučněný
Zdroj: Radek Pecák
Mezi konkurenty patří třeba Hyundai i30
Zdroj: Hyundai
Opel Astra
Zdroj: Opel
nebo Toyota Auris
Zdroj: Toyota