Ford Ranger 2012

Popis

Ford Ranger 2012

Zdroj: Ford

Popis

Ranger je sice užitkový, ale zároveň také velmi stylový.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Na korbu je možné naložit více než tunu vážící náklad a brzděný přívěs může mít 3,5 tuny.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Ložný prostor je dlouhý 1549 mm.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Výška ložné hrany je 835 mm.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Mezi podběhy je nákladový prostor zúžen na 1139 mm.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Mimo podběhy je vnitřek korby široký 1560 mm.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Jištění ocelovým lankem.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Úložný prostor nenese žádné známky poškození.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Náklad je možné jednoduše ukotvit.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Rám na korbě má bezpečnostní, estetickou i praktickou funkci.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

V rámu je integrované třetí brzdové světlo.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Nechybí příprava na další „konstrukce“.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Úchyty jsou posuvné.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Bezpečnostní instrukce.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Rezerva je pod podvozkem.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Parkovací čidla jsou užitečná.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Offroadové pneu na voze nejsou.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Nastupování je komfortní.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Opotřebení pedálů odpovídá najetým kilometrům.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Sedadla jsou nastavitelná elektronicky.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Opotřebení sedadel není dramatické.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Měnit způsob pohonu je možné po zastavení, vyřazení rychlosti a sešlápnutí spojky.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

K dispozici je pohon jedné či obou náprav a navíc redukce.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Kožená jsou všechna sedadla.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Na užitkový vůz je komfort nebývale vysoký.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Pod zadními sedáky je malý úložný prostor.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Martin Hofmann si novější generaci motorů TDCI pochvaluje.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt