Ranger je sice užitkový, ale zároveň také velmi stylový.
Zdroj: Ivo Horváth
Na korbu je možné naložit více než tunu vážící náklad a brzděný přívěs může mít 3,5 tuny.
Zdroj: Ivo Horváth
Ložný prostor je dlouhý 1549 mm.
Zdroj: Ivo Horváth
Výška ložné hrany je 835 mm.
Zdroj: Ivo Horváth
Mezi podběhy je nákladový prostor zúžen na 1139 mm.
Zdroj: Ivo Horváth
Mimo podběhy je vnitřek korby široký 1560 mm.
Zdroj: Ivo Horváth
Jištění ocelovým lankem.
Zdroj: Ivo Horváth
Úložný prostor nenese žádné známky poškození.
Zdroj: Ivo Horváth
Náklad je možné jednoduše ukotvit.
Zdroj: Ivo Horváth
Rám na korbě má bezpečnostní, estetickou i praktickou funkci.
Zdroj: Ivo Horváth
V rámu je integrované třetí brzdové světlo.
Zdroj: Ivo Horváth
Nechybí příprava na další „konstrukce“.
Zdroj: Ivo Horváth
Úchyty jsou posuvné.
Zdroj: Ivo Horváth
Bezpečnostní instrukce.
Zdroj: Ivo Horváth
Rezerva je pod podvozkem.
Zdroj: Ivo Horváth
Parkovací čidla jsou užitečná.
Zdroj: Ivo Horváth
Offroadové pneu na voze nejsou.
Zdroj: Ivo Horváth
Nastupování je komfortní.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Sedadla jsou nastavitelná elektronicky.
Zdroj: Ivo Horváth
Opotřebení sedadel není dramatické.
Zdroj: Ivo Horváth
Měnit způsob pohonu je možné po zastavení, vyřazení rychlosti a sešlápnutí spojky.
Zdroj: Ivo Horváth
K dispozici je pohon jedné či obou náprav a navíc redukce.
Zdroj: Ivo Horváth
Kožená jsou všechna sedadla.
Zdroj: Ivo Horváth
Na užitkový vůz je komfort nebývale vysoký.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod zadními sedáky je malý úložný prostor.
Zdroj: Ivo Horváth
Martin Hofmann si novější generaci motorů TDCI pochvaluje.
Zdroj: Ivo Horváth