Jízdní vlastnosti vozu S-Max potěší každého nadšeného řidiče
Zdroj: Radek Pecák
První generace vozu stále vypadá dobře
Zdroj: Radek Pecák
S-Max má sportovnější profil než většina rodinných MPV
Zdroj: Radek Pecák
Teprve mohutná záď prozrazuje velký vnitřní prostor
Zdroj: Radek Pecák
Světla pro denní svícení už jsou LED
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je kvalitně zpracovaný a z dobrých materiálů
Zdroj: Radek Pecák
Vše je pěkně po ruce
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost i pro tři dospělé
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky ve druhé řadě lze posouvat
Zdroj: Radek Pecák
A sklápět
Zdroj: Radek Pecák
Na všech jsou úchyty ISOFIX
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá kufr v základním uspořádání
Zdroj: Radek Pecák
pod dnem je ještě malý prostor
Zdroj: Radek Pecák
Motor 2,0 TDCI je výkonný a úsporný
Zdroj: Radek Pecák
Močovina zatím není zapotřebí
Zdroj: Radek Pecák
Automat fungoval spolehlivě
Zdroj: Radek Pecák
Zvláštní řešení páky parkovací brzdy
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání palubního počítače by mohlo být jednodušší
Zdroj: Radek Pecák
Výbava testovaného vozu byla bohatá
Zdroj: Radek Pecák
Nechybělo ani vyhřívání čelního skla
Zdroj: Radek Pecák
Ford přiznával, že rádia mu dodává japonský gigant
Zdroj: Radek Pecák
Našel jsem také zdířku USB
Zdroj: Radek Pecák
Kvalitní zpracování se pozná i na madle dveří a tlačítkách ovládání oken
Zdroj: Radek Pecák
úložné prostory jsou i pod střechou
Zdroj: Radek Pecák
Každý cestující má svoji lampičku
Zdroj: Radek Pecák
Motor se startoval tlačítkem
Zdroj: Radek Pecák
Zbytečná designová "parádička"
Zdroj: Radek Pecák
Jedna z mála vad: zamlžující se levé zadní světlo
Zdroj: Radek Pecák
Nepraktický detail: blinkr až na samém konci zrcátka
Zdroj: Radek Pecák
Vozu by slušela větší kola
Zdroj: Radek Pecák