Otestovali jsme Hyundai i30 kombi minulé generaci se zážehovou šestnáctistovkou
Zdroj: Radek Pecák
Auto má klasickou boční siluetu
Zdroj: Radek Pecák
Záď ukrývá velmi solidní zavazadlový prostor
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je klasické koncepce
Zdroj: Radek Pecák
Zbytečných ozdob tu mnoho nenajdete
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou spíše měkčí
Zdroj: Radek Pecák
Dozadu se posadí také středně velcí dospělí
Zdroj: Radek Pecák
Kufr má solidní vstupní otvor
Zdroj: Radek Pecák
Po složení zadního opěradla může vzniknout rovná plocha. Musíte ale ještě patřičně upravit sedáky.
Zdroj: Radek Pecák
Prostor na uložení drobností je pod dnem
Zdroj: Radek Pecák
a jsou tu i další přihrádky
Zdroj: Radek Pecák
Také na rezervní dojezdové kolo ještě zbyl prostor
Zdroj: Radek Pecák
Ovšem zadní cestující mají možnost uložit své cestovní potřeby jen do dveřních přihrádek
Zdroj: Radek Pecák
Kapsa na zadním opěradle chybí, zato je tu praktický omyvatelný plast
Zdroj: Radek Pecák
Vpředu už je míst na odložení věcí více
Zdroj: Radek Pecák
Třeba i pod loketní opěrku
Zdroj: Radek Pecák
Nalezli jsme jednu USB zásuvku
Zdroj: Radek Pecák
Displej rádia je modročerný
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace se ovládá klasicky
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojové ukazatele jsou dobře čitelné
Zdroj: Radek Pecák
Mezi nimi jsou dva minidispleje
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítek na volantu je docela dost
Zdroj: Radek Pecák
Auto jezdilo na poměrně malých kolech
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Motor je úsporný, ale trošku línější
Zdroj: Radek Pecák