Testovaný Mercedes-Benz CLC s elegantním černým lakem
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie není tak ladná
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Zadní světla jsou až příliš velká
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je kvalitní a dobře řešený
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky se povedly
Zdroj: Radek Pecák
Dozadu se nastupuje obtížně a je tam málo místo
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je poměrně použitelný
Zdroj: Radek Pecák
Automatická převodovka je pouze pětistupňová
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je skvěle přehledný
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda se aktivuje pedálem
Zdroj: Radek Pecák
a deaktivuje táhlem
Zdroj: Radek Pecák
také ovládání zpětných zrcátek je na nezvyklém místě
Zdroj: Radek Pecák
Panel klimatizace je dobře vyřešený
Zdroj: Radek Pecák
Na tomto malém displeji se mohla promítat i navigační mapa
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítko pro přepínání sportovního a komfortního módu převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Vůz disponoval také vyhřívanými sedačkami
Zdroj: Radek Pecák
Multifunkční volant není přehlcen tlačítky
Zdroj: Radek Pecák
Dobře vyřešeno je také osvětlení kabiny
Zdroj: Radek Pecák
Tento parkovací asistenční systém již Mercedes také nepoužívá
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání bočních okének je na dveřích příliš nízko
Zdroj: Radek Pecák
Difuzor působí sportovně
Zdroj: Radek Pecák
Kola jsou také povedená
Zdroj: Radek Pecák
Motor se skrývá pod velkou kapotou
Zdroj: Radek Pecák
Po nastartování má klidný chod
Zdroj: Radek Pecák
Maska chladiče působí elegantně
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent - BMW 3
Zdroj: BMW
Konkurent Audi A4
Zdroj: Audi
Konkurent Mazda 3
Zdroj: Mazda