Galerie: Test ojetiny Mercedes-Benz ML

ML druhé generace nepůsobí zastarale možná i proto, že dražší vozy jsou v provozu méně okoukané. 2 Chromované lišty a kliky – Mercedes jednoduše plasty všude a za každou cenu netlačí. Stavitelná světlá výška a pohon všech kol tento vůz předurčují pro jízdu v lehčím terénu. Tady je typové označení skoro kompletní. Výrazný „C“ sloupek je typický pro všechny generace ML včetně té čtvrté, která už byla představena na autosalónu v Paříži a na trh se s dvoulitrovým benzinovým turbem a třílitrovým benzinovým biturbem dostane příští rok. Xenony. Nový tvar zrcátek dostalo ML až po faceliftu. „V“ motor je to na první pohled. Světlé plasty a textil v autě, které je tak trochu do terénu, moc nepasují. Vhodnější by byl odstín, na kterém stopy bláta nebudou tolik vidět. Volant je jako nový. Nechybí tempomat. Sedadlo řidiče je téměř vždy nejvíce opotřebené, tady se o žádnou katastrofu nejedná. Pedály moc „jetě“ nevypadají. Neobvyklý vzhled středového tunelu. Nastavení sedadel je elektronické. Držáky nápojů působí velkolepě. Schránku u spolujezdce lze uzamknout Druhá řada má svůj komfort. Prostřední místo je kožené, postranní semišová. Praktické jsou síťky na věci. Kufr má 500 litrů. V levé části kufru je prostor na lékárničku. Je prostor i pro i jiné předměty Vypadá to jako další úložný prostor, ale není to tak. V pravé části úložného prostoru jsou pojistky. Dojezdová rezerva.