Vůz jsme testovali na trase vedoucí z Prahy do severních Čech

Popis

Vůz jsme testovali na trase vedoucí z Prahy do severních Čech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Bílý exemplář Octavie III v původní verzi

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ani malá kola přitažlivost vozu nesnižují

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V zádi je tradičně velký zavazadlový prostor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Světla ještě využívají tradiční technologii

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je sice nudný, ale správně vyřešený

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Palubní deska nevykazovala známky používání

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také sedačky jsou vydařené

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Velký prostor pro kolena vzadu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr snadno pojme čtyři "obuté" disky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Detail na zimní "plecháče"

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volant bez tlačítek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Stahování pomocí elektromotorů pouze pro přední okna

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu jsou "švihadla"

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kapsy na zadní straně opěradel chybí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Černobílý displej se zobrazenou výstrahou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Mezi sedačkami je odkládací prostor nekrytý loketní opěrkou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prostor schránky pro brýle je zakrytý

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Poškrábaný plast byl jedinou známkou opotřebení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Malý multimediální displej

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pouze manuální klimatizace

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A jen jediná zdířka USB

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Řada tlačítek byla "neobsazených"

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Některé funkce se již tehdy nastavovaly prostřednictvím displeje

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Odkládacích prostor je dostatek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

třeba i vlevo od volantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Převodových stupňů je v této motorizaci pouze pět

Zdroj: Radek Pecák

Popis

AdBlue zatím netřeba

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor je úsporný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Najeto měl přes 133 tisíc kilometrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

jeden z prvků komfortní výbavy - parkovací asistent

Zdroj: Radek Pecák