Toyota Aygo spadá do kategorie kompaktních miniaut, kterým se lidově říká nákupní taška.
Zdroj: Ivo Horváth
Jako nákupní tašku doporučujeme spíše tuto 5dveřovou variantu. Ta třídveřová totiž při kolmém parkování v obchodních centrech kvůli mohutným bočním dveřím příliš komfortu pro nastupování neposkytuje.
Zdroj: Ivo Horváth
Aygo je krátké (3 455 mm), k možnosti využít parkovací místo na šířku chybí málo.
Zdroj: Ivo Horváth
Zadní dveře v jedné části přímo navazují na zadní světla.
Zdroj: Ivo Horváth
Mohutné písmeno „X“ v přední masce tvoří černé plastové díly, které s červeným lakem docela ladí.
Zdroj: Ivo Horváth
Mohutná černá plastová linie pokračuje i přes přední blatníky až ke zpětným zrcátkům.
Zdroj: Ivo Horváth
Litrový benzinový motor 1.0 VVTi s výkonem 51 kW se pod malou kapotu pohodlně vejde.
Zdroj: Ivo Horváth
Podobně jako skoro vše na tomto voze je i akumulátor 42 Ah velmi miniaturní.
Zdroj: Ivo Horváth
„Ozdobené“ prahy při nastupování překvapí.
Zdroj: Ivo Horváth
I při pohledu na pedály není důvod deklarovaným 16 tis. najetým kilometrům nevěřit.
Zdroj: Ivo Horváth
Páčka otevírání kapoty je hodně schovaná.
Zdroj: Ivo Horváth
Sedadlo řidiče nejeví žádné známky opotřebení.
Zdroj: Ivo Horváth
Opěrka hlavy je integrovaná v opěradle.
Zdroj: Ivo Horváth
Kůží obšitý volant u této kategorie vozu překvapí.
Zdroj: Ivo Horváth
Klasický analogový tachometr je nakombinovaný s elektronickými ukazateli včetně digitálního otáčkoměru.
Zdroj: Ivo Horváth
Je to tempomat, není to tempomat? Jedná se jen o jednodušší variantu v podobě stavitelného omezovače rychlosti.
Zdroj: Ivo Horváth
Elektronických asistentů není moc
Zdroj: Ivo Horváth
Označení páčky od tankování moc dobře vidět není.
Zdroj: Ivo Horváth
Možnosti konektivity a nabíjení jsou dostatečné.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Parkovací kamera v kombinaci s velmi krátkým vozem dodá sebevědomí i nezkušenému řidiči, zaparkovat se dá i na velmi malém prostoru.
Zdroj: Ivo Horváth
Pět rychlostí se řadí chromem zdobenou pákou.
Zdroj: Ivo Horváth
Původní majitel si nechal nainstalovat zámek řadící páky. Nový vlastník si tak může sjednat výhodnější pojištění proti krádeži.
Zdroj: Ivo Horváth
Kombinace tvrdého plastu a červeného laku na předních dveřích.
Zdroj: Ivo Horváth
Na zadních dveřích nenajdeme elektronické ovládání okénka, ani klasické „švihadlo“.
Zdroj: Ivo Horváth
Jednoduchý mechanismus vyklápění zádního skla.
Zdroj: Ivo Horváth
Vzadu je možné vytvořit tuto „větrací škvíru“.
Zdroj: Ivo Horváth
Druhá řada poskytuje jen dvě místa.
Zdroj: Ivo Horváth
Úložný prostor je se 168 litry miniaturní. Po sklopení zadních sedadel je ale k dispozici 760 litrů.
Zdroj: Ivo Horváth
Vodiče směřující do pátých dveří připomínají „utržené sluchátko“.
Zdroj: Ivo Horváth