Popis

Toyota Aygo spadá do kategorie kompaktních miniaut, kterým se lidově říká nákupní taška.

Zdroj: Ivo Horváth

Jako nákupní tašku doporučujeme spíše tuto 5dveřovou variantu. Ta třídveřová totiž při kolmém parkování v obchodních centrech kvůli mohutným bočním dveřím příliš komfortu pro nastupování neposkytuje.

Popis

Jako nákupní tašku doporučujeme spíše tuto 5dveřovou variantu. Ta třídveřová totiž při kolmém parkování v obchodních centrech kvůli mohutným bočním dveřím příliš komfortu pro nastupování neposkytuje.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Aygo je krátké (3 455 mm), k možnosti využít parkovací místo na šířku chybí málo.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Zadní dveře v jedné části přímo navazují na zadní světla.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Mohutné písmeno „X“ v přední masce tvoří černé plastové díly, které s červeným lakem docela ladí.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Mohutná černá plastová linie pokračuje i přes přední blatníky až ke zpětným zrcátkům.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Litrový benzinový motor 1.0 VVTi s výkonem 51 kW se pod malou kapotu pohodlně vejde.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Podobně jako skoro vše na tomto voze je i akumulátor 42 Ah velmi miniaturní.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

„Ozdobené“ prahy při nastupování překvapí.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

I při pohledu na pedály není důvod deklarovaným 16 tis. najetým kilometrům nevěřit.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Páčka otevírání kapoty je hodně schovaná.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Sedadlo řidiče nejeví žádné známky opotřebení.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Opěrka hlavy je integrovaná v opěradle.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Kůží obšitý volant u této kategorie vozu překvapí.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Klasický analogový tachometr je nakombinovaný s elektronickými ukazateli včetně digitálního otáčkoměru.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Je to tempomat, není to tempomat? Jedná se jen o jednodušší variantu v podobě stavitelného omezovače rychlosti.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Elektronických asistentů není moc

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Označení páčky od tankování moc dobře vidět není.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Možnosti konektivity a nabíjení jsou dostatečné.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Bezklíčkové startování připomíná novější datum výroby.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Parkovací kamera v kombinaci s velmi krátkým vozem dodá sebevědomí i nezkušenému řidiči, zaparkovat se dá i na velmi malém prostoru.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Pět rychlostí se řadí chromem zdobenou pákou.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Původní majitel si nechal nainstalovat zámek řadící páky. Nový vlastník si tak může sjednat výhodnější pojištění proti krádeži.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Kombinace tvrdého plastu a červeného laku na předních dveřích.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Na zadních dveřích nenajdeme elektronické ovládání okénka, ani klasické „švihadlo“.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Jednoduchý mechanismus vyklápění zádního skla.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Vzadu je možné vytvořit tuto „větrací škvíru“.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Druhá řada poskytuje jen dvě místa.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Úložný prostor je se 168 litry miniaturní. Po sklopení zadních sedadel je ale k dispozici 760 litrů.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Vodiče směřující do pátých dveří připomínají „utržené sluchátko“.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt