Zdroj: Radek Pecák
Design je hodně asijský
Zdroj: Radek Pecák
Na zádi jsou dominantou velké světlomety
Zdroj: Radek Pecák
Také interiér vypadá trošku zvláštně
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou pohodlné, ale na dlouhé cesty ne moc vhodné
Zdroj: Radek Pecák
Vyrobeny jsou z trvanlivých materiálů
Zdroj: Radek Pecák
Kufr má světlé čalounění, což praktické zrovna není
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem je ještě další schránka
Zdroj: Radek Pecák
Na volantu jsou trošku titěrná tlačítka
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadají při pohledu zblízka
Zdroj: Radek Pecák
Režim B přináší zvýšenou rekuperaci energie
Zdroj: Radek Pecák
Elektropohon lze zapnout i tlačítkem. Ale jen na krátkou dobu a do 50 kilometrů v hodině
Zdroj: Radek Pecák
Audiosystém se ovládá klasicky tlačítky, stejně tak klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Také pro nastavování hodin jsou fyzická tlačítka
Zdroj: Radek Pecák
Head-up displej
Zdroj: Radek Pecák
a centrální digitální displej
Zdroj: Radek Pecák
Pod centrální konzolou je ještě jedna pro ukládání předmětů
Zdroj: Radek Pecák
Před spolujezdcem jsou dvě přihrádky
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu ve dveřích žádný úložný prostor není
Zdroj: Radek Pecák
Lze však dosáhnout do centrální konzole
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání zpětných zrcátek je pod volantem
Zdroj: Radek Pecák
Označení pohonu signalizuje nápis na blatníku
Zdroj: Radek Pecák
i podbarvené logo
Zdroj: Radek Pecák
Svělomet má komplikovaný tvar
Zdroj: Radek Pecák
Detailní pohled na zadní svítilnu
Zdroj: Radek Pecák
Spoiler pod zadním oknem
Zdroj: Radek Pecák
Pohonné ústrojí je odolné
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Honda Civic hybrid
Zdroj: Honda
Konkurent Lexus CT 200h
Zdroj: Lexus
Konkurent Volkswagen Golf GTE
Zdroj: VW