Černé provedení s tónovanými skly trochu připomíná pohřební vůz.

Popis

Černé provedení s tónovanými skly trochu připomíná pohřební vůz.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Multivan 4Motion díky pohonu všech kol hned tak někde nezapadne. Velká rodina se s ním proto může například vypravit bez starostí na zimní dovolenou.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Posuvné zadní dveře má 5. generace multivanu po obou stranách, zde se otevírají ručně, tam, kde to zajišťuje vlastní pohon dveří, je větší riziko poruchy.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Hranatý minibus designérům mnoho prostoru pro jejich invenci nepřináší.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Tato kratší verze má rozvor náprav 3000 mm, delší 3400 mm.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Snadné nastupování umožňují rozměrné dveře. Vpředu i vzadu je navíc schůdek.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Snadné nastupování umožňují rozměrné dveře. Vpředu i vzadu je navíc schůdek.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Schůdek má z boku své osvětlení.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

I na základě pohledu na pedály deklarovanému nájezdu 215 tis. km věříme.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Další úložný prostor je vedle předních sedadel.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Ani místo řidiče nejeví velké známky opotřebení.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Ergonomie opěrky hlavy je v pořádku.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Každý, kdo bývá nešťastný z elektronické ruční brzdy, musí při pohledu na toto jásat. Mechanicky se také ovládá nastavení předních sedadel.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Na uspořádání „pracoviště“ řidiče by se chyba hledala jen obtížně.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Ani kůží obšitý volant nejeví známky enormního opotřebení.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Každý, kdo je zvyklý na jakýkoli jiný vůz koncernu VW, musí být díky podobným ovládacím prvkům jako doma i v Multivanu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Nechybí ESP, a hlavně v zimě příjemné vyhřívání sedadel.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Uzamykatelná přihrádka na straně spolujezdce je velice praktická.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Rozlehlé čelní sklo zajišťuje komfortní výhled.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Interiér Multivanu se liší od obyčejné užitkové dodávky v každém detailu.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Svůj „stropní“ komfort má i posádka ve druhé a třetí řadě sedadel.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Takto vypadá stolek v rozložené variantě.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Stolek (zde částečně zaklopený) má také výsuvné držáky nápojů.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Zapůjčená verze má uspořádání sedadel 2+1+3. Vše je ale velmi variabilní. Sedadla se dají vyjmout, nebo i dokoupit další.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Nechybí videopřehrávač s obrazovkou.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Volba motorizace 2,5 TDI má své příznivce i odpůrce.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

U verze s kratším rozvorem 3000 mm a při trojřadém uspořádání sedadel megavelký kufr nezůstává, dá se sice zvětšit posunutím sedadel dopředu, ale to už je na úkor komfortu posádky.

Zdroj: Ivo Horváth

Popis

Pokud chce kufr zavřít osoba menšího vzrůstu, je k dispozici elegantní „poutko“.

Zdroj: Ivo Horváth