Multivan 4Motion díky pohonu všech kol hned tak někde nezapadne. Velká rodina se s ním proto může například vypravit bez starostí na zimní dovolenou.
Zdroj: Ivo Horváth
Černé provedení s tónovanými skly trochu připomíná pohřební vůz.
Zdroj: Ivo Horváth
Posuvné zadní dveře má 5. generace multivanu po obou stranách, zde se otevírají ručně, tam, kde to zajišťuje vlastní pohon dveří, je větší riziko poruchy.
Zdroj: Ivo Horváth
Hranatý minibus designérům mnoho prostoru pro jejich invenci nepřináší.
Zdroj: Ivo Horváth
Tato kratší verze má rozvor náprav 3000 mm, delší 3400 mm.
Zdroj: Ivo Horváth
Snadné nastupování umožňují rozměrné dveře. Vpředu i vzadu je navíc schůdek.
Zdroj: Ivo Horváth
Snadné nastupování umožňují rozměrné dveře. Vpředu i vzadu je navíc schůdek.
Zdroj: Ivo Horváth
Schůdek má z boku své osvětlení.
Zdroj: Ivo Horváth
I na základě pohledu na pedály deklarovanému nájezdu 215 tis. km věříme.
Zdroj: Ivo Horváth
Další úložný prostor je vedle předních sedadel.
Zdroj: Ivo Horváth
Ani místo řidiče nejeví velké známky opotřebení.
Zdroj: Ivo Horváth
Ergonomie opěrky hlavy je v pořádku.
Zdroj: Ivo Horváth
Každý, kdo bývá nešťastný z elektronické ruční brzdy, musí při pohledu na toto jásat. Mechanicky se také ovládá nastavení předních sedadel.
Zdroj: Ivo Horváth
Na uspořádání „pracoviště“ řidiče by se chyba hledala jen obtížně.
Zdroj: Ivo Horváth
Ani kůží obšitý volant nejeví známky enormního opotřebení.
Zdroj: Ivo Horváth
Každý, kdo je zvyklý na jakýkoli jiný vůz koncernu VW, musí být díky podobným ovládacím prvkům jako doma i v Multivanu.
Zdroj: Ivo Horváth
Nechybí ESP, a hlavně v zimě příjemné vyhřívání sedadel.
Zdroj: Ivo Horváth
Uzamykatelná přihrádka na straně spolujezdce je velice praktická.
Zdroj: Ivo Horváth
Rozlehlé čelní sklo zajišťuje komfortní výhled.
Zdroj: Ivo Horváth
Interiér Multivanu se liší od obyčejné užitkové dodávky v každém detailu.
Zdroj: Ivo Horváth
Svůj „stropní“ komfort má i posádka ve druhé a třetí řadě sedadel.
Zdroj: Ivo Horváth
Takto vypadá stolek v rozložené variantě.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Zapůjčená verze má uspořádání sedadel 2+1+3. Vše je ale velmi variabilní. Sedadla se dají vyjmout, nebo i dokoupit další.
Zdroj: Ivo Horváth
Nechybí videopřehrávač s obrazovkou.
Zdroj: Ivo Horváth
Volba motorizace 2,5 TDI má své příznivce i odpůrce.
Zdroj: Ivo Horváth
U verze s kratším rozvorem 3000 mm a při trojřadém uspořádání sedadel megavelký kufr nezůstává, dá se sice zvětšit posunutím sedadel dopředu, ale to už je na úkor komfortu posádky.
Zdroj: Ivo Horváth
Pokud chce kufr zavřít osoba menšího vzrůstu, je k dispozici elegantní „poutko“.
Zdroj: Ivo Horváth