Popis

Devět let starý sedan stále působí reprezentativně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zadní partie je pro Volvo typická

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je ještě podle staré školy

Zdroj: Radek Pecák

Přední sedačky jsou velmi pohodlné

Popis

Přední sedačky jsou velmi pohodlné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a totéž platí o zadních

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr není malý, nakládací otvor však využití limituje

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V kufru je k dispozici přepážka na rozdělení nákladu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Loketní opěrka má integrované držáky nápojů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volant má ideální velikost i průměr věnce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Automat řadí pomaleji a občas cukne

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Displej navigačního systému má stále dostatečnou velikost

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Klasický způsob ovládání klimatizace

Zdroj: Radek Pecák

Popis

analogové přístrojové ukazatele

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Startuje se tlačítkem, ale nejprve je třeba zastrčit klíček do otvoru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ovládání palubního počítače je specifické

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na volantu jsou tlačítka pro audiosystém

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a tempomat

Zdroj: Radek Pecák

Popis

parkovací brzda je elektrická a ovládá se vlevo od volantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

sedačky mají elektrické nastavování a paměť

Zdroj: Radek Pecák

Popis

K dispozici je připomínka zapnutí pásů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

USB zásuvka je jen jedna

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor je proslavený svojí spolehlivostí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

K jeho utlumení nestačí ani vložka pod kapotou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůz jezdil na osmnáctipalcových kolech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Typický tvar zadních světel

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vpředu jsou xenony

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dvě koncovky výfuků dodávají šmrnc

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Konkurent - BMW 3

Zdroj: BMW

Popis

Konkurent Mercedes-Benz třídy E

Zdroj: Mercedes-Benz

Popis

Konkurent Renault Talisman

Zdroj: Renault