Devět let starý sedan stále působí reprezentativně
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie je pro Volvo typická
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je ještě podle staré školy
Zdroj: Radek Pecák
Přední sedačky jsou velmi pohodlné
Zdroj: Radek Pecák
a totéž platí o zadních
Zdroj: Radek Pecák
Kufr není malý, nakládací otvor však využití limituje
Zdroj: Radek Pecák
V kufru je k dispozici přepážka na rozdělení nákladu
Zdroj: Radek Pecák
Loketní opěrka má integrované držáky nápojů
Zdroj: Radek Pecák
Volant má ideální velikost i průměr věnce
Zdroj: Radek Pecák
Automat řadí pomaleji a občas cukne
Zdroj: Radek Pecák
Displej navigačního systému má stále dostatečnou velikost
Zdroj: Radek Pecák
Klasický způsob ovládání klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
analogové přístrojové ukazatele
Zdroj: Radek Pecák
Startuje se tlačítkem, ale nejprve je třeba zastrčit klíček do otvoru
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání palubního počítače je specifické
Zdroj: Radek Pecák
Na volantu jsou tlačítka pro audiosystém
Zdroj: Radek Pecák
a tempomat
Zdroj: Radek Pecák
parkovací brzda je elektrická a ovládá se vlevo od volantu
Zdroj: Radek Pecák
sedačky mají elektrické nastavování a paměť
Zdroj: Radek Pecák
K dispozici je připomínka zapnutí pásů
Zdroj: Radek Pecák
USB zásuvka je jen jedna
Zdroj: Radek Pecák
Motor je proslavený svojí spolehlivostí
Zdroj: Radek Pecák
K jeho utlumení nestačí ani vložka pod kapotou
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Typický tvar zadních světel
Zdroj: Radek Pecák
Vpředu jsou xenony
Zdroj: Radek Pecák
Dvě koncovky výfuků dodávají šmrnc
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent - BMW 3
Zdroj: BMW
Konkurent Mercedes-Benz třídy E
Zdroj: Mercedes-Benz
Konkurent Renault Talisman
Zdroj: Renault