Dieselový Opel Corsa zvládne na jedno natankování ujet přes tisíc kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Nová generace Opelu Corsa nabízí velmi dobré jízdní vlastnosti
Zdroj: Radek Pecák
Tvary zádě jsou sice elegantní, ale už méně praktické
Zdroj: Radek Pecák
Červená barva autu sluší
Zdroj: Radek Pecák
Příď je výrazně konzervativnější, než u sourozence Peugeot 208
Zdroj: Radek Pecák
Kvalita interiéru se oproti minulosti zvýšila
Zdroj: Radek Pecák
Zadní nárazník je velmi mohutný
Zdroj: Radek Pecák
Uspořádání zůstalo tradiční
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky u Opelu umějí
Zdroj: Radek Pecák
Na řazení jsem si také nemohl stěžovat
Zdroj: Radek Pecák
Praktických vychytávek není mnoho, ale některé se nalézt dají
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání klimatizace klasickými tlačítka je tak snadné...
Zdroj: Radek Pecák
Asistent pro jízdu v pruhu lze trvale vypnout
Zdroj: Radek Pecák
Displej je dobře čitelný a reaguje nadprůměrně rychle
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojové ukazatele se také dobře čtou
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je spíše průměrný
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlážkou se nacházelo dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Komfortnější jízda by byla na menších než sedmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Motor je poměrně kultivovaný a hlavně úsporný
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Maska chladiče je na poměry současných aut docela malá
Zdroj: Radek Pecák
Elegantní zadní spojler
Zdroj: Radek Pecák
a poněkud trčící zadní světlomety
Zdroj: Radek Pecák