Peugeot 208 je auto s minimem chyb
Zdroj: Radek Pecák
Design současných modelů Peugeot je kombinací sportovnosti a elegance
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Na rozdíl od Škody si Peugeot ponechal na zádi jak logo, tak slovní označení
Zdroj: Radek Pecák
V noci je vůz této značky rozpoznatelný i díky třem svítícím drápům
Zdroj: Radek Pecák
Verze GT Line se zvenčí odlišuje například lemy blatníků
Zdroj: Radek Pecák
Pěkně zpracovaná výplň masky chladiče
Zdroj: Radek Pecák
Jeden ze tří drápů je na přídi hodně protažený
Zdroj: Radek Pecák
V interiéru se značka drží svého uspořádání s malým volantem
Zdroj: Radek Pecák
Hlavice řadicí páky je až moc mohutná
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda je elektrická a lze volit jízdní režimy
Zdroj: Radek Pecák
Přední sedačky poskytují v zatáčkách solidní oporu
Zdroj: Radek Pecák
Dozadu se nastupuje trošku obtížnějii
Zdroj: Radek Pecák
Páčkové přepínače používají dnes skoro všichni
Zdroj: Radek Pecák
Vydařená vychytávka - držák mobilu
Zdroj: Radek Pecák
Za ním je v poličce ještě místo pro indukční dobíjení
Zdroj: Radek Pecák
Na centrální displej je výborný výhled
Zdroj: Radek Pecák
Trojrozměrný přístrojový štít používá Peugeot jako první
Zdroj: Radek Pecák
Vypadá poněkud kosmicky
Zdroj: Radek Pecák
Všimněte si propracovaného tvaru reproduktoru. Ve výhledu nepřekáží
Zdroj: Radek Pecák
Verze GT má samozřejmě příslušná loga i v interiéru
Zdroj: Radek Pecák
Asistent pro jízdu v pruzích lze snadno deaktivovat
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je průměrný
Zdroj: Radek Pecák
Opěradla jsou tradičně rozděleny v poměru 60:40
Zdroj: Radek Pecák
V kufru by se hodilo více vychytávek než jen jedna "guma"
Zdroj: Radek Pecák
a prostinký háček
Zdroj: Radek Pecák
Motor je slušně pružný a úsporný
Zdroj: Radek Pecák