Popis

Peugeot 208 je auto s minimem chyb

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Design současných modelů Peugeot je kombinací sportovnosti a elegance

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Přikrčený postoj signalizuje solidní jízdní vlastnosti

Zdroj: Radek Pecák

Na rozdíl od Škody si Peugeot ponechal na zádi jak logo, tak slovní označení

Popis

Na rozdíl od Škody si Peugeot ponechal na zádi jak logo, tak slovní označení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V noci je vůz této značky rozpoznatelný i díky třem svítícím drápům

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Verze GT Line se zvenčí odlišuje například lemy blatníků

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pěkně zpracovaná výplň masky chladiče

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jeden ze tří drápů je na přídi hodně protažený

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V interiéru se značka drží svého uspořádání s malým volantem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hlavice řadicí páky je až moc mohutná

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Parkovací brzda je elektrická a lze volit jízdní režimy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Přední sedačky poskytují v zatáčkách solidní oporu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dozadu se nastupuje trošku obtížnějii

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Páčkové přepínače používají dnes skoro všichni

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vydařená vychytávka - držák mobilu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Za ním je v poličce ještě místo pro indukční dobíjení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na centrální displej je výborný výhled

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Trojrozměrný přístrojový štít používá Peugeot jako první

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vypadá poněkud kosmicky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Všimněte si propracovaného tvaru reproduktoru. Ve výhledu nepřekáží

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Verze GT má samozřejmě příslušná loga i v interiéru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Asistent pro jízdu v pruzích lze snadno deaktivovat

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr je průměrný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Opěradla jsou tradičně rozděleny v poměru 60:40

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V kufru by se hodilo více vychytávek než jen jedna "guma"

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a prostinký háček

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor je slušně pružný a úsporný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt