Porsche Taycan Turbo S během zimního testu

Popis

Porsche Taycan Turbo S během zimního testu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Při testu jsem zavítal i na hráz slapské přehradní nádrže

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Boční profil prozrazuje původ vozu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také zadní tvary nevybočují z designové linie značky Porsche

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je kombinací tradice a moderny

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky nevypadají moc sportovně, ale fungují výborně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu je dost místa pro kolena, na hlavu už moc ne

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr je samozřejmě mělký

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Okna nemají rámy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kliky jsou při jízdě zapuštěné do povrchu karosérie

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Přístrojový štít tvoří jeden velký displej

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také před spolujezdcem by mohl být speciální displej

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Další obrazovka na středové konzole

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a jako kontrast analogové stopky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod centrální konzolou je odkládací prostor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Možností nastavení sedadla je dost a dost

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volant má klasický tvar

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Režimy jízdy, které jsou k dispozici

Zdroj: Radek Pecák

Popis

přizpůsobit vkusu lze leccos

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Bezpečnostní asistent může pomoci odvrátit kolizi v křižovatce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dojezd postačí na zhruba 300 až 400 kilometrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dočíst se lze také informaci o teplotě baterie

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kvalitní audiosoustava se v tichém elektromobilu hodí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod přední kapotou je místo na dobíjecí kabely

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kola jsou obrovská

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kryt dobíjecího konektoru se otevírá samočinně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu najdeme typický světelný podpis

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a speciální diodová světla jsou samozřejmě vpředu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt