Porsche Taycan Turbo S během zimního testu
Zdroj: Radek Pecák
Při testu jsem zavítal i na hráz slapské přehradní nádrže
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil prozrazuje původ vozu
Zdroj: Radek Pecák
Také zadní tvary nevybočují z designové linie značky Porsche
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je kombinací tradice a moderny
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky nevypadají moc sportovně, ale fungují výborně
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je dost místa pro kolena, na hlavu už moc ne
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je samozřejmě mělký
Zdroj: Radek Pecák
Okna nemají rámy
Zdroj: Radek Pecák
Kliky jsou při jízdě zapuštěné do povrchu karosérie
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít tvoří jeden velký displej
Zdroj: Radek Pecák
Také před spolujezdcem by mohl být speciální displej
Zdroj: Radek Pecák
Další obrazovka na středové konzole
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Pod centrální konzolou je odkládací prostor
Zdroj: Radek Pecák
Možností nastavení sedadla je dost a dost
Zdroj: Radek Pecák
Volant má klasický tvar
Zdroj: Radek Pecák
Režimy jízdy, které jsou k dispozici
Zdroj: Radek Pecák
přizpůsobit vkusu lze leccos
Zdroj: Radek Pecák
Bezpečnostní asistent může pomoci odvrátit kolizi v křižovatce
Zdroj: Radek Pecák
Dojezd postačí na zhruba 300 až 400 kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Dočíst se lze také informaci o teplotě baterie
Zdroj: Radek Pecák
Kvalitní audiosoustava se v tichém elektromobilu hodí
Zdroj: Radek Pecák
Pod přední kapotou je místo na dobíjecí kabely
Zdroj: Radek Pecák
Kola jsou obrovská
Zdroj: Radek Pecák
Kryt dobíjecího konektoru se otevírá samočinně
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu najdeme typický světelný podpis
Zdroj: Radek Pecák
a speciální diodová světla jsou samozřejmě vpředu
Zdroj: Radek Pecák