Na vyjížďku k vodě je takový vůz jako dělaný
Zdroj: Radek Pecák
Plechová střecha vytváří poměrně elegantní oblouk
Zdroj: Radek Pecák
Záď je samozřejmě docela mohutná
Zdroj: Radek Pecák
Velké svítilny jsou dominantou zádě
Zdroj: Radek Pecák
Čelní sklo zasahuje až nad přední sedačky
Zdroj: Radek Pecák
Skládání střechy vymyslela firma Karmann
Zdroj: Radek Pecák
V kabině jsou místa jen pro čtyři
Zdroj: Radek Pecák
Kožené sedačky vpředu jsou pohodlné
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu už je místo jen pro děti
Zdroj: Radek Pecák
Zvláštní parkovací brzda a pod ní tlačítka pro ovládání střechy a bočních oken
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska by zasloužila oživení
Zdroj: Radek Pecák
Mohutné víko zavazadlového prostoru
Zdroj: Radek Pecák
Takto je kufr velký
Zdroj: Radek Pecák
Pod roletkou, nad kterou se skládá střecha, už spíše symbolický
Zdroj: Radek Pecák
Klasické přístrojové ukazatele
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání klimatizace je titěrné
Zdroj: Radek Pecák
Displej pro rádio na palubní desce
Zdroj: Radek Pecák
Startování kartou a tlačítkem
Zdroj: Radek Pecák
Úložná schránka ve dveřích
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
a trošku rozešitá kůže na hlavici řadicí páky
Zdroj: Radek Pecák
Úložný box pod středovou loketní opěrkou
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jezdil na sedmnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Motor je výborný
Zdroj: Radek Pecák
Světla používají žárovky
Zdroj: Radek Pecák
Typické ovládání rádia Renaultu pod volantem
Zdroj: Radek Pecák
Označení motorizace
Zdroj: Radek Pecák
Mlhovky
Zdroj: Radek Pecák
Oblouk střechy
Zdroj: Radek Pecák
Renault už dnes kabriolety nenabízí
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Peugeot 308 CC
Zdroj: Peugeot
Konkurent Volkswagen EOS
Zdroj: VW
Konkurent VW Golf Cabrio
Zdroj: VW