Test probíhal za chladného počasí
Zdroj: Radek Pecák
Design se od předchůdce moc neliší
Zdroj: Radek Pecák
Zůstal i typický tvar zadních světlometů
Zdroj: Radek Pecák
V interiéru ovšem nastal velký pokrok
Zdroj: Radek Pecák
Sedí se vysoko
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je docela dost místa
Zdroj: Radek Pecák
Palubní desce dominuje velký "tablet"
Zdroj: Radek Pecák
Naštěstí však zůstalo dost fyzických ovladačů
Zdroj: Radek Pecák
Volič jízdních režimů je poměrně masivní
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít kompletně digitální
Zdroj: Radek Pecák
Zde je tlačítko pro odjišťování dobíjecího konektoru
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítko pro vyhřívání volantu je trošku ukryté
Zdroj: Radek Pecák
Na palubní desce je i látkový dekor
Zdroj: Radek Pecák
Kvalitní audiosoustava v tichém interiéru zní dobře
Zdroj: Radek Pecák
Na symboly na těchto tlačítkách je dobře vidět
Zdroj: Radek Pecák
Kufr postačí i na kratší výlety
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem jsou ještě mělké schránky
Zdroj: Radek Pecák
Pod logem se ukrývá
Zdroj: Radek Pecák
tentokrát i zásuvka pro rychlodobíjení
Zdroj: Radek Pecák
Anténu v myčce nezlomíte
Zdroj: Radek Pecák
Kliky zadních dveří jsou také z původní verze
Zdroj: Radek Pecák
Světlomety svojí grafikou upoutají
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák