Na první pohled je jasné, že v tomto voze velký zavazadlový prostor nenajdeme. I kvůli velkým výřezům zadních blatníků a obří rezervě má udávaných 465 litrů.
Zdroj: Ivo Horváth
Tato Kia Sportage třetí generace má v rodném listu slovenskou Žilinu, identický vůz se ale vyráběl i v Jižní Koreji, Rusku a v Malajsii.
Zdroj: Ivo Horváth
Na střeše jsou trochu neobvykle prolisované pásky, může to souviset i s tím, že předchozí generace Sportage byla kritizována za malou pevnost střechy. A prolisy plechu dodávají větší tuhost.
Zdroj: Ivo Horváth
Vysoko položené a malé zadní okno zrovna královský výhled dozadu neposkytuje, navíc chybí parkovací asistent.
Zdroj: Ivo Horváth
Tento benzinový motor o objemu 1,6 litru autu dává 99 kW výkonu.
Zdroj: Ivo Horváth
Tlačítka na dveřích řidiče příliš ohmataná nejsou.
Zdroj: Ivo Horváth
Sedadlo u šoféra vypadá jako nové, obšití bílou nití je elegantní.
Zdroj: Ivo Horváth
Volant není příliš ohmataný, najetých necelých 200 tis. kilometrů nejspíš odpovídá realitě.
Zdroj: Ivo Horváth
Manuální ruční brzda konzervativnější řidiče potěší.
Zdroj: Ivo Horváth
Mobil i další elektroniku snadno propojíme i nabijeme, vlevo vykukuje spojkový pedál – jeho malé opotřebení dokazuje, že tady kilometry nikdo nepřetáčel.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Při neobsazení prostředního sedadla je možné vyklopit loketní opěrku.
Zdroj: Ivo Horváth
Držáky nápojů vybízejí k návštěvě fastfoodu.
Zdroj: Ivo Horváth
Zadní místa mají i své reproduktory.
Zdroj: Ivo Horváth
Kufr s kapacitou 465 litrů vypadá takto, tento objem ale někteří motorističtí novináři zpochybňují a spekulují, že tuto hodnotu možná má zavazadelník až po vyjmutí rezervy.
Zdroj: Ivo Horváth
Pod podlážkou zavazadlového prostoru je plnohodnotná rezerva.
Zdroj: Ivo Horváth
I kvůli rezervě je dno kufru opravdu vysoko.
Zdroj: Ivo Horváth
Roletka zavazadlového prostoru tady nechybí.
Zdroj: Ivo Horváth
Tažné zařízení může, ale nemusí znamenat, že vůz tahal těžké přívěsy a dostal zabrat.
Zdroj: Ivo Horváth
Víko tankování je na levé straně vozu se otevře pomocí páčky pod prahem dveří řidiče.
Zdroj: Ivo Horváth
Sedmiletou zárukou se Kia chlubí všude, kde to jen jde.
Zdroj: Ivo Horváth
Pro denní svícení diody, zbytek obstarají klasické halogenové žárovky. Výměna je tak levnější.
Zdroj: Ivo Horváth
Blatníky jsou mohutně obloženy plastem.
Zdroj: Ivo Horváth
Drobné šrámy se vozu z roku 2011 nevyhnuly.
Zdroj: Ivo Horváth
Servisní poradce Tomáš Hájek z Kia Modřany si pochvaluje kvalitu brzdového systému, který nepochybně nedávno prošel údržbou.
Zdroj: Ivo Horváth