Škoda Scala a Říp v pozadí

Popis

Škoda Scala a Říp v pozadí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Auto jsme zkoušeli na hladkém asfaltu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takovýchto pěkných silniček je nyní už na Českolipsku docela hodně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První zastávku jsme udělali u zámku v Liběchově

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Polí s řepkou je nyní na severu Čech rozhodně více než tradičních chmelnic

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Při zastávce u labe nám dělaly společnost labutě

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I remorkéry

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nakonec jsme podvozek testovali na klasické české okresce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Boční profil vozu je v pořádku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zadní sklo s nápisem Škoda také vypadá pohledně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Scala dostala speciální design kol

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zadní svítilny rozhodně nejsou kusem plochého plastu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Lemování masky chladiče je možná až moc masivní

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Koncept interiéru je zcela nový

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky můžete mít buď s klasickými opěrkami hlavy nebo takováto sportovní

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Připomínají ty ze závodních vozů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Místa vzadu je opravdu hodně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Otvor na prostrčení dlouhých předmětů v opěradle zadních sedadel chybí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Klička dveří je rafinovaná

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Displej multimediálního systému z palubní desky netrčí tolik, jako u konkurentů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Další pěkný detail...

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ovládacích prvků zůstalo na palubní desce málo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Scala si ponechala klasickou pákovou ruční brzdu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Škoda použila konektory USB C, tedy ty malé...

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Digitální přístrojový štít může zobrazovat v pěti různých stylech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I takto

Zdroj: Radek Pecák

Popis

nebo tak

Zdroj: Radek Pecák

Popis

případně takhle

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a tímto způsobem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vnější zpětná zrcátka jsou docela malá

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr však je v pořádku. V rámci této třídy je hodně velký

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod podlahu se vejde dojezdové kolo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nechybí háčky, prostor na lékárničku..

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Po sklopení zadních opěradel vznikne bez mezipodlahy schod

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Škoda opět vymyslela nový způsob uchycení zadního plata

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A přidala kryt-nálevku k nádržce ostřikovačů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zážehový motor 1,5 TFSI je vydařeným dílem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Výfuk se ukrývá pod nárazníkem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt